0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
* oczarować klientów jakością obsługi,
* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326416712
  • EAN: 9788326416712
  • Liczba stron: 216
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,30 zł 69,90 zł
Do koszyka

O znakomitych mężach czyli co pisarze wczesnochrześcijańscy pisali o pisarzach wczesnochrześcijański

Tytuł tego tomu może wydawać się dziwny.Z jednej strony termin,,znakomity mąż'',z drugiej strony historia literatury chrześcijańskiej.Taka jednak jest treść książki:,,znakomici mężowie'',jej bohaterowie,tp głównie pisarze wczesnochrześcijańscy,t...
47,18 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie inte...
38,98 zł 44,90 zł
Do koszyka

Mądrość, inteligencja i twórczość w nauczaniu Jak zapewnić uczniom sukces

Robert J. Sternberg - klasyk amerykańskiej psychologii, twórca koncepcji edukacji dla mądrości, jeden z najczęściej cytowanych autorów w naukach humanistycznych – wraz ze współautorkami przygotowali podręcznik metodyczny dla ...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, kt&oacut...
320,59 zł
Do koszyka

Sieci społecznościowe i pozyskiwanie klientów w Nigerii

Wpływ sieci społecznych na pozyskiwanie klientów w nigeryjskiej branży bankowej, ze szczególnym uwzględnieniem banków komercyjnych w stanie Imo. Wyzwaniem, które zainspirowało te badania, jest obserwowany brak możliwości tworzenia klientów online przez...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może r&...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!