0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

JAK WYGRAĆ WYBORY 2019 skutecznie wykorzystując Internet?

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Robert Duda

  • Wydawca: Spozycjonowani.pl

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

JAK WYGRAĆ WYBORY 2019 skutecznie wykorzystując Internet?

W książce Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet? autor prowadzi czytelnika za rękę i pokazuje w prosty, czytelny sposób, jak krok po kroku wykorzystać wielki potencjał narzędzi internetowych do zdobycia wymarzonego mandatu w najbliższych wyborach.

To opracowanie, mające swoją premierę we wrześniu 2018 roku i aktualizację na wiosnę 2019 to także duża pomoc i gotowe podpowiedzi dla tych, którzy nie podejmą się samodzielnie realizacji kampanii, a zlecą ją firmie zewnętrznej. Informacje i wskazówki, jakie tutaj znajdzie czytelnik, pozwolą skutecznie kontrolować działania doradców lub agencji, które będą dla pracowały dla kandydata. Z tą wiedzą, popartą w książce praktycznymi wskazówkami i przykładami, kandydujący i członkowie sztabów wyborczych zaoszczędzą wiele czasu i pieniędzy, których zawsze bardzo brakuje w kampanii.

Autorem książki jest Robert Duda, Certyfikowany Specjalista Google, od lat pomagający wygrać wybory w Internecie!
Od 15 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 20 000 000 zł. Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży oraz odnoszenia sukcesów w kampaniach wyborczych.

Doświadczenie w kampaniach wyborczych zdobywał na przestrzeni wielu lat, będąc kilkukrotnie szefem sztabów miejskich, powiatowych, wojewódzkich oraz pracując w sztabach krajowych. Przez ostatnie 20 lat doradzał i realizował z dużymi sukcesami kampanie dla kilkunastu kandydatów niezależnych, organizacji i partii politycznych.
Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Ma również przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
Bazując na swoim doświadczeniu w biznesie oraz współpracy podczas kampanii z lokalnymi samorządami i politykami, przygotował autorski program szkoleń stacjonarnych i szkoleń online oraz przygotował dla pragnących wygrać wybory samorządowe, europejskie i parlamentarne książkę oraz ebook.

Z książki dowiesz się też więcej o motywacjach autora oraz doświadczeniach, zdobytych w wielu kampaniach wyborczych za pomocą tradycyjnych kanałów i metod w latach 2001–2010, oraz o sukcesach wyborczych w kolejnych latach, naznaczonych rosnącą rolą narzędzi i kanałów internetowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-951938-0-4
  • Liczba stron: 140
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie, czyli po co i dlaczego powstała ta książka 
Rozdział 1. Zacznij od analizy i zaplanowania swojej kampanii w Internecie
Rozdział 2. Bez Internetu przegrasz wybory!
2.1. Jak dziś wyborcy korzystają z Internetu i jak podejmują decyzje?
2.2. Dlaczego tradycyjne formy reklamy przestały działać?	
2.3. W co zainwestować, aby osiągnąć efekty bez dużych budżetów?
Rozdział 3. Zbuduj solidne fundamenty Twojej kampanii
3.1. Od czego i kiedy zacząć kampanię wyborczą w Internecie?
3.2. Domena i hosting to adres Twojego wirtualnego biura wyborczego
3.3. Trzy rzeczy, które mogą zrujnować Cię finansowo w kampanii
3.4. Dlaczego media społecznościowe mogą być bardzo niebezpieczne?
Rozdział 4. Skuteczna strona internetowa kandydata
4.1. Dlaczego strona na Wordpressie będzie najlepsza?
4.2. 7 najważniejszych cech Twojej strony www w drodze do sukcesu
4.3. Już dziś zostań blogerem – twórz treści, duuuużo treści!
Rozdział 5. Jak tworzyć treści, grafiki i zdjęcia, aby były chętnie czytane i oglądane?
5.1. Dlaczego content marketing jest bardzo ważny?
5.2. Pisz, twórz grafiki i filmy jednocześnie dla wyborców i dla Google
5.3. Na kradzionych tematach, tekstach i grafikach nie wygrasz wyborów
Rozdział 6. Wykorzystaj potęgę wyszukiwarki Google
6.1. A Ty od czego zaczynasz poszukiwanie informacji?
6.2. Dwa sposoby na wysokie pozycje w Google na Twoje hasła
6.3. Regularna praca popłaca, czyli najprostsza droga do sukcesu w Google
6.4. Wyniki w wyszukiwarce pracują dla Ciebie także w ciszy wyborczej
Rozdział 7. Bądź tam, gdzie Twoi wyborcy – reklama i remarketing w sieci GDN
7.1. Co to jest i jak działa sieć reklamowa Google (GDN)?
7.2. Jak szybko i skutecznie zbudować sporą rozpoznawalność przez sieć reklamową
7.3. Za złotówkę dziennie na stronach największych portali
Rozdział 8. Kontrola to podstawa zaufania. Płać i wymagaj
8.1. Jak sprawdzać efekty pracy agencji, ekspertów i doradców w kampanii
8.2. 3 proste internetowe narzędzia internetowe dla każdego

Podsumowanie i podziękowania

Inni Klienci oglądali również

24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Podpis cyfrowy i identyfikacja użytkowników w sieci Internet

Publikacja dotyczy problemów związanych z kryptografią i uwierzytelnianiem użytkowników sieci Internet. Przedstawiono w niej mechanizmy podpisu elektronicznego z uwzględnieniem problemów dystrybucji klucza i przykłady rozwiązań uwi...
18,20 zł 26,00 zł
Do koszyka

Ciało i tożsamość w internecie

Internet zmienia sposób, w jaki myślimy o sobie i swoich ciałach. To główna teza tej książki. Seweryn Rudnicki pokazuje trudności teorii socjologicznych ze stworzeniem modelu relacji ciała i jaźni. Analizując sposób, w jaki p...
61,20 zł 68,00 zł
Do koszyka

Dokumentacja pracownicza 2019. Przewodnik po zmianach ze wzorami

W publikacji omówiono najnowsze zmiany przepisów prawa pracy i przybliżono ich praktyczne zastosowanie w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i przetwarzania danych osobowych w wybranych procesach HR.W pierwszej części ksi...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka

Obywatel w internecie

Publikacja podejmuje istotne zagadnienia odnoszące się do obywatela, jego miejsca i roli, jaką odgrywa czy też może odgrywać w Internecie. Książka podzielona jest na cztery części, w których poszczególni autorzy analizują zjawiska cyberwo...
215,10 zł 239,00 zł
Do koszyka

Internet. Hacking

Hacking jest w tym tomie rozpatrywany z różnych perspektyw, jako: przestępstwo, incydent cyberbezpieczeństwa, eksplorowanie i modyfikowanie systemów technicznych, społecznych i biologicznych, a najogólniej – jako przełamywani...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Rozliczanie VAT od usług świadczonych przez Internet

"Możliwości, jakie daje Internet, doceniają i wykorzystują także przedsiębiorcy. Coraz większa ich liczba świadczy swoje usługi przez Internet. Dotyczy to także lekarzy, prawników czy doradców podatkowych. Dostosowuje się do tego r&...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!