JAK WYGRAĆ WYBORY 2019 skutecznie wykorzystując Internet?
W książce Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet? autor prowadzi czytelnika za rękę i pokazuje w prosty, czytelny sposób, jak krok po kroku wykorzystać wielki potencjał narzędzi internetowych do zdobycia wymarzonego mandatu w najbliższych wyborach.
To opracowanie, mające swoją premierę we wrześniu 2018 roku i aktualizację na wiosnę 2019 to także duża pomoc i gotowe podpowiedzi dla tych, którzy nie podejmą się samodzielnie realizacji kampanii, a zlecą ją firmie zewnętrznej. Informacje i wskazówki, jakie tutaj znajdzie czytelnik, pozwolą skutecznie kontrolować działania doradców lub agencji, które będą dla pracowały dla kandydata. Z tą wiedzą, popartą w książce praktycznymi wskazówkami i przykładami, kandydujący i członkowie sztabów wyborczych zaoszczędzą wiele czasu i pieniędzy, których zawsze bardzo brakuje w kampanii.
Autorem książki jest Robert Duda, Certyfikowany Specjalista Google, od lat pomagający wygrać wybory w Internecie!
Od 15 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 20 000 000 zł. Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży oraz odnoszenia sukcesów w kampaniach wyborczych.
Doświadczenie w kampaniach wyborczych zdobywał na przestrzeni wielu lat, będąc kilkukrotnie szefem sztabów miejskich, powiatowych, wojewódzkich oraz pracując w sztabach krajowych. Przez ostatnie 20 lat doradzał i realizował z dużymi sukcesami kampanie dla kilkunastu kandydatów niezależnych, organizacji i partii politycznych.
Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Ma również przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
Bazując na swoim doświadczeniu w biznesie oraz współpracy podczas kampanii z lokalnymi samorządami i politykami, przygotował autorski program szkoleń stacjonarnych i szkoleń online oraz przygotował dla pragnących wygrać wybory samorządowe, europejskie i parlamentarne książkę oraz ebook.
Z książki dowiesz się też więcej o motywacjach autora oraz doświadczeniach, zdobytych w wielu kampaniach wyborczych za pomocą tradycyjnych kanałów i metod w latach 2001–2010, oraz o sukcesach wyborczych w kolejnych latach, naznaczonych rosnącą rolą narzędzi i kanałów internetowych.
Wprowadzenie, czyli po co i dlaczego powstała ta książka
Rozdział 1. Zacznij od analizy i zaplanowania swojej kampanii w Internecie
Rozdział 2. Bez Internetu przegrasz wybory!
2.1. Jak dziś wyborcy korzystają z Internetu i jak podejmują decyzje?
2.2. Dlaczego tradycyjne formy reklamy przestały działać?
2.3. W co zainwestować, aby osiągnąć efekty bez dużych budżetów?
Rozdział 3. Zbuduj solidne fundamenty Twojej kampanii
3.1. Od czego i kiedy zacząć kampanię wyborczą w Internecie?
3.2. Domena i hosting to adres Twojego wirtualnego biura wyborczego
3.3. Trzy rzeczy, które mogą zrujnować Cię finansowo w kampanii
3.4. Dlaczego media społecznościowe mogą być bardzo niebezpieczne?
Rozdział 4. Skuteczna strona internetowa kandydata
4.1. Dlaczego strona na Wordpressie będzie najlepsza?
4.2. 7 najważniejszych cech Twojej strony www w drodze do sukcesu
4.3. Już dziś zostań blogerem – twórz treści, duuuużo treści!
Rozdział 5. Jak tworzyć treści, grafiki i zdjęcia, aby były chętnie czytane i oglądane?
5.1. Dlaczego content marketing jest bardzo ważny?
5.2. Pisz, twórz grafiki i filmy jednocześnie dla wyborców i dla Google
5.3. Na kradzionych tematach, tekstach i grafikach nie wygrasz wyborów
Rozdział 6. Wykorzystaj potęgę wyszukiwarki Google
6.1. A Ty od czego zaczynasz poszukiwanie informacji?
6.2. Dwa sposoby na wysokie pozycje w Google na Twoje hasła
6.3. Regularna praca popłaca, czyli najprostsza droga do sukcesu w Google
6.4. Wyniki w wyszukiwarce pracują dla Ciebie także w ciszy wyborczej
Rozdział 7. Bądź tam, gdzie Twoi wyborcy – reklama i remarketing w sieci GDN
7.1. Co to jest i jak działa sieć reklamowa Google (GDN)?
7.2. Jak szybko i skutecznie zbudować sporą rozpoznawalność przez sieć reklamową
7.3. Za złotówkę dziennie na stronach największych portali
Rozdział 8. Kontrola to podstawa zaufania. Płać i wymagaj
8.1. Jak sprawdzać efekty pracy agencji, ekspertów i doradców w kampanii
8.2. 3 proste internetowe narzędzia internetowe dla każdego
Podsumowanie i podziękowania