0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

SUKCES W INTERNECIE. Poradnik na start dla początkujących.

(eBook)

Edycja 2022. Część 1. Marketing Internetowy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Racibórz, 2022

  • Seria / cykl: Marketing Internetowy

  • Autor: Robert Duda

  • Wydawca: Spozycjonowani.pl

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,90 zł
35,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

SUKCES W INTERNECIE. Poradnik na start dla początkujących.

Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia!

Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy.
• Jeśli szukasz podstawowej wiedzy i inspiracji ponieważ planujesz wejście z biznesem do Internetu lub chcesz wejść na wyższy poziom sprzedaży to ta książka jest dla Ciebie.
• Jeżeli szukasz dobrej pracy i masz świadomość, że praca na stanowisku e-commerce menager lub e-marketing manager to zawód przyszłości to ta pozycja jest dla Ciebie.
• Jeśli szukasz podstawowej wiedzy i gotowych, wypróbowanych z sukcesem rozwiązań w zakresie marketingu internetowego do wdrożenia krok po kroku w Twojej firmie, to ten podręcznik jest dla Ciebie.
• Jesteś w sytuacji, że próbowałeś już na własną rękę wprowadzić swoją firmę do Internetu i generować sprzedaż ale efekty były bardzo mizerne, to idealnie trafiłeś!
• Realizujesz już usługi promocyjne poprzez zewnętrzną agencję ale chcesz lepiej zrozumieć ich działania, skuteczniej się komunikować oraz rozliczać z efektów, to lektura tej książki jest także dla Ciebie!

Każdego dnia spotykasz się z informacjami na portalach, w mediach społecznościowych, podczas rozmów z Klientami i znajomymi o wielkich sukcesach i ogromnych szansach jakie daje Internet. Setki osób z Twojego regionu, prowadzących biznes internetowy są spełnione, odnoszą sukces zawodowy i osobisty, inwestują w nowe projekty, budują domy, kupują super rzeczy, podróżują po świecie i są po prostu szczęśliwe!
Mimo wszystko nadal stoisz w miejscu i jesteś stale sparaliżowana/y bo brak Tobie fundamentalnej i rzetelnej wiedzy jak zaplanować i uruchomić proces budowania i prowadzenia biznesu online?!

Nie marnuj już więcej czasu. Ta wiedza i umiejętności z zakresu skutecznego marketingu internetowego nie mogą Ci przeszkadzać w osiąganiu Twoich celów!

Z mojej książki dowiesz się jak realizować Twoje marzenia, tworząc od A do Z na sprawdzonych przeze mnie przez 20 lat metodach i gotowych procesach swój biznes internetowy, który pozwoli Cię poprzez przemyślany marketing osiągać biznesowe cele od jutra!

Książka zawiera najważniejszą wiedzę i praktyczne umiejętności na temat uruchamiania biznesu internetowego oraz sprawdzonych metod i kanałów marketingu internetowego.

Pojęcia, tematyki oraz narzędzia omówione w książce:
strategia marketingowa, kampania reklamowa, Strona internetowa, sklep internetowy, domena, hosting, ssl, wordpress, woocoomerce, SEO, SEM, Google Ads, Google Analytics, GDN, Gmail, YouTube, Google Search Console, Social Media, Facebook, LinkedIn, remarketing, niestandardowew grupy odbiorców, agencje marketingowe, badania rynku, analiza klienta, e-biznes, e-commerce, e-commerce manager, content marketing, link building, storytelling, blog, wyszukiwarka internetowa, Google, Google Trends, GA4.

Co wyróżnia książkę na tle innych książek dostępnych na rynku?
• Zrozumiała dla każdego, niezależnie od dotychczasowej wiedzy i doświadczenia
• Tylko konkretne i pomocne tematy, bez zbędnych elementów na starcie
• Elementarna wiedza teoretyczna oraz ćwiczenia praktyczne krok po kroku
• Data wydania to sierpień 2022 – masz gwarancje najbardziej aktualnych informacji
• Gotowe do samodzielnego wdrożenia sprawdzone rozwiązania marketingowe
• Idealne dla tych co zrobią to sami i dla tych, którzy zlecą do zewnętrznej firmy
• Autor jest praktykiem z ponad 20 letnim doświadczeniem z firmami takimi jak Twoja

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-951938-1-1
  • ISBN druku: 978-83-951938-3-5
  • Liczba stron: 166
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
SPIS TREŚCI PORADNIKA "SUKCES W INTERNECIE. PORADNIK NA START DLA POCZĄTKUJĄCYCH. EDYCJA 2022. CZĘŚĆ 1"
- Wprowadzenie, czyli po co i dlaczego powstała ta książka 
- Rozdział 1. Zacznij od analizy i zaplanowania swojej kampanii w Internecie
- Rozdział 2. Bez Internetu dziś nic nie sprzedasz!
- Jak dziś Klienci korzystają z Internetu i jak podejmują decyzje?
- Dlaczego tradycyjne formy reklamy przestały działać?
- W co zainwestować, aby osiągnąć efekty bez dużych budżetów?
- Rozdział 3. Zbuduj solidne fundamenty Twojego biznesu w Internecie
- Od czego i kiedy zacząć działania promocyjne i sprzedażowe w Internecie?
- Domena i hosting to adres Twojego wirtualnego biura w e-biznesie
- 3 rzeczy, które mogą zrujnować Cię finansowo w Internecie
- Dlaczego media społecznościowe mogą być bardzo niebezpieczne?
- Ćwiczenie. Jak uruchomić stronę firmową na Facebooku?
- Rozdział 4. Skuteczna strona internetowa Twojej firmy
- Dlaczego strona na WordPressie będzie najlepsza?
- 7 najważniejszych cech Twojej strony www w drodze do sukcesu
- Ćwiczenie. Jak uruchomić stronę firmy w systemie WordPress
- Już dziś zostań blogerem – twórz treści, duuuużo treści!
- Rozdział 5. Jak tworzyć treści, grafiki i zdjęcia, aby były chętnie czytane i oglądane?
- Dlaczego content marketing jest bardzo ważny?
- Pisz, twórz grafiki i filmy jednocześnie dla Klientów i dla Google
- Na kradzionych tematach, tekstach i grafikach nie wygrasz z konkurencją
- Rozdział 6. Wykorzystaj potęgę wyszukiwarki Google
- A Ty od czego zaczynasz poszukiwanie informacji?
- Dwa sposoby na wysokie pozycje w Google na Twoje hasła
- Ćwiczenie. Jak samodzielnie uruchomić kampanię Google Ads
- Regularna praca popłaca, czyli najprostsza droga do sukcesu w Google
- Wyniki w wyszukiwarce pracują dla Ciebie także kiedy chwilowo masz zadyszkę
- Rozdział 7. Bądź tam, gdzie Twoi Klienci – reklama i remarketing w sieci GDN
- Co to jest i jak działa sieć reklamowa Google (GDN)?
- Ćwiczenie. Jak działa kierowanie w sieci reklamowej Google?
- Jak szybko i skutecznie zbudować sporą rozpoznawalność przez sieć reklamową
- Ćwiczenie. Jak krok po kroku uruchomić kampanię w sieci reklamowej?
- Za złotówkę dziennie na stronach największych portali
- Rozdział 8. Kontrola to podstawa zaufania. Płać i wymagaj
- Jak sprawdzać efekty pracy agencji, ekspertów i doradców w e-marketingu
- Ćwiczenie. Jak krok po kroku uruchomić Google Analytics
- 3 proste internetowe narzędzia internetowe dla każdego
- Podsumowanie części 1 i podziękowania

Inni Klienci oglądali również

7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

The Hobbit - poradnik do gry

„The Hobbit” opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce przed rozpoczęciem się trylogii „Władca Pierścieni”. W poradniku znajdziecie informacje o postaciach występujących w grze oraz jej dokładny opis przejścia.
8,01 zł 8,90 zł
Do koszyka

Alternativa - poradnik do gry

Poradnik do gry Alternativia zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę intrygującą futurystyczną przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia w grze.
8,01 zł 8,90 zł
Do koszyka

The Bard's Tale 4 - poradnik do gry

Poniższy poradnik do The Bard's Tale IV:Barrows Deep stanowi kompletny zbiór informacji, który pomoże ci przejść przez kolejną opowieść barda. Całość poradnika została podzielona na dwie części. Pierwszą z nich jest przewodnik po grze The...
32,39 zł 35,99 zł
Do koszyka

Nowa psychologia sukcesu

Dzięki tej książce dowiesz się, jak jedno proste przekonanie na swój własny temat w dużej mierze kontroluje twoje życie. Ba, w istocie rzeczy przenika ono wszystkie jego obszary. Większość naszych wyobrażeń o własnej osobowości wyrasta z tego p...
8,01 zł 8,90 zł
Do koszyka

L.A. Noire - osiągnięcia - poradnik do gry

Poradnik Osiągnięcia zawiera opis wszystkich 55 osiągnięć. Wśród nich znalazły się lokalizacje 50 taśm filmowych wraz z mapami, a także szczegółowy opis 95 pojazdów wzbogacony o sposoby na ich odnalezienie.L.A. Noire - osiągn...
7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

FIFA 09 - poradnik do gry

Poradnik do gry „FIFA 09” skierowany jest do osób początkujących, niemniej i doświadczeni użytkownicy znajdą tu przydatne informacje. Zawiera opis trybu menadżerskiego, zostań gwiazdą oraz sterowania, zmodyfikowanego w stosunku do po...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!