Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby najlepsze praktyki i wskazywała źródła inspiracji.
Autorzy książki to wybitni praktycy, którzy podjęli się wyzwania jakim jest selekcja i synteza wybranych modeli teoretycznych. Kierując się własnym doświadczeniem, stworzyli przystępny opis roli HR Business Partnera.
W pierwszej części publikacji zostały zebrane wiodące koncepcje roli HR Business Partnera i przypisywanych jej kompetencji na przestrzeni ostatnich 20 lat. Czytelnik znajdzie w jednym miejscu modele i główne założenia.
Druga część książki jest fundamentem merytorycznym roli HR Business Partnera. Prowadzi od ogólnej koncepcji organizacji i jej operacjonalizacji, poprzez strategię HR, do elementarnej wiedzy w zakresie cyklu życia pracownika.
W publikacji zawarte są też treści ukazujące wymiary i przyszłość roli HR Business Partnera. Autorzy przez pryzmat konkretnych zagadnień przedstawiają współczesne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia i studium przypadku ich wdrożenia.
Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla studentów studiów podyplomowych z zakresu HR Business Partner oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi, jak i praktyków.
Przedmowa 7 Część I ROLA HR Business Partner – rola, funkcje, zadania, kompetencje 11 Część II FILARY Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja 29 Strategia HR 44 Cykl życia pracownika 56 Pozyskanie pracownika 64 Rozwój zawodowy pracownika 89 Praktyki retencyjne i system motywacyjny 102 Zwolnienia i outplacement 116 Część III PERSPEKTYWY Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników 131 Systemy IT – digitalizacja procesów miękkich 148 Talent organizacyjny – identyfikacja i rozwój 160 People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania 179 Employer branding – współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy 190 Employee experience – badanie i budowa zaangażowania pracowników 215 Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji 227 Grywalizacja jako narzędzie HR 238 Zarządzanie zmianą 3D 249 Zasady budowania i funkcjonowania zespołów 267 Coaching jako narzędzie HR Business Partnera 289 Ekonomia zaufania 308 Konflikt organizacyjny – źródła, rodzaje, strategie 322 Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych 337 Negocjacje wewnątrzorganizacyjne 350 Design Thinking, service design 360 Agile HR 375 Psychometria. Jak mierzyć niemierzalne? 387 Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych? 399 Zarządzanie złożonością biznesu w świecie VUCA – rozwój liderów nowej ery 405 Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu 421 Zarządzanie projektami HR 435 Efektywność osobista HR Business Partnera 446 To the point – skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe 452 Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku 467 Bibliografia 483 O autorach 498