Grom - poradnik do gry
Pełny opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych przygodach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w Tybecie.
Grom - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Command Center – Tibet
Hidden Fortress – Tibet
Nazi Camp – Tibet
Caves – Tibet
Caves – Tibet
Laboratory – Tibet
Upshi – India
Dragon’s Throat – Tibet
Crossing The River – Tibet
Three Palaces – Tibet
Informacja o grze
Gra łącząca cechy trzech gatunków, cRPG, przygodówek i gier akcji. Posiada bogatą linę fabularną odsadzoną w realiach II Wojny Światowej obfitującą w wiele pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones.
Gra Grom, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
-Kilka cennych porad
-Sunset Pass – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-High Mountain Crossroads – Tibet
-Mountain Camp – Tibet
-Archeologists’ Camp – Tibet
-Checkpoint – India
-Upshi – India
-Village – Tibet
-View To The Monastery – Tibet
-Monastery – Tibet
-Big Plain – Tibet - część 1
-Big Plain – Tibet - część 2
-Railway Station – Tibet
-Three Chortens – Tibet
-Mountain Pass – Tibet
-Three Palaces – Tibet
-Crossing The River – Tibet
-Upshi – India
-Caves – Tibet
-Hidden Fortress – Tibet
-Caves – Tibet
-Laboratory – Tibet
-Command Center – Tibet
-Nazi Camp – Tibet
-Dragon’s Throat – Tibet