0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Dostawa za 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2020

  • Autor: Mirosław J. Kubiak

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
39,00 zł
35,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami

F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami to książka zawierająca krótkie zadania o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami, których dokładne przeanalizowanie pozwoli szybko poznać gruntowne podstawy języka F#. Publikacja zawiera ponad 90 krótkich i typowych zadań z funkcyjnego, imperatywnego oraz obiektowego programowania wraz z przykładowymi rozwiązaniami w postaci gotowych listingów programów spośród wybranych typowych zagadnień dotyczących języka F#. Wszystkie programy, o których mowa w tej książce, zostały skompilowane w bardzo nowoczesnym środowisku programistycznym firmy Microsoft Visual Studio Community 2019. Książka jest adresowana do szerokiego grona osób, które dobrze znają paradygmat programowania imperatywnego oraz obiektowego i chcą bardzo szybko nauczyć się niezbędnych podstaw dotyczących programowania funkcyjnego.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20992-6
  • ISBN druku: 978-83-01-20976-6
  • Liczba stron: 163
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Od autora  7
1. Nadawanie wartości i komunikacja z użytkownikiem  13
	1.1. Programowanie funkcyjne – informacje ogólne 13
	1.2. Identyfi kator wartości 15
	1.3. Interaktywna konsola 25
2. Programowanie funkcyjne  27
	2.1. Proste funkcje  27
	2.2. Dopasowanie do wzorca – podstawy 33
	2.3. Rekurencja i funkcje rekurencyjne 42
	2.4. Funkcje wyższego rzędu 49
	2.5. Łączenie operacji w potok za pomocą operatora |> 50
	2.6. Kompozycja funkcji za pomocą operatorów >> i << 52
	2.7. Funkcje anonimowe  53
	2.8. Rekurencja ogonowa 55
3. Niezmienne struktury danych 62
	3.1. Opcje 62
	3.2. Krotki 64
	3.3. Listy  70
		3.3.1. Odwracanie listy 74
		3.3.2. Suma elementów listy 76
	3.4. Sekwencje 82
	3.5. Zbiory 95
4. Programowanie imperatywne 98
	4.1. Dane, których wartości można zmieniać  98
	4.2. Kontrola sterowania przebiegiem programu, czyli podejmujemy decyzje oraz pętle   99
		4.2.1. Instrukcja warunkowa  99
		4.2.2. Pętle 110
			4.2.2.1. Pętla for 110
			4.2.2.2. Pętla while … do 111
			4.2.2.3. Pętla sekwencyjna 123
	4.3. Tablice 124
		4.3.1. Tablice jednowymiarowe 125
		4.3.2. Tablice dwuwymiarowe  135
	4.4. Działania na macierzach 147
		4.4.1. Dodawanie macierzy 147
		4.4.2. Odejmowanie macierzy 150
		4.4.3. Mnożenie macierzy 152
	4.5. Tworzenie wycinków 155
5. Programowanie obiektowe 158
	5.1. Klasa Osoba 158
	5.2. Dziedziczenie 162
Bibliografia 165

Inni Klienci oglądali również

49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Python dla dzieci. Programowanie na wesoło

Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać! Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. Książka stanowi atrakcyjne wprowadz...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Elastyczne programowanie obrabiarek

Podręcznik obejmuje zaawansowane techniki programowania obrabiarek CNC, w szczególności: wymiany danych, użycia zmiennych użytkownika i zmiennych systemowych, programowania parametrycznego, budowy cykli producenta i użytkownika, budowy własnego ...
49,68 zł 55,20 zł
Do koszyka

Nauka programowania z Minecraftem

Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. „Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić ...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Uczymy dzieci programowania

Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Teoria bibliografii w II Rzeczypospolitej - 03 Bibliografia jako nauka i działalność praktyczna. Przedmiot, metody i zadania

Publikacja jest poświęcona teorii bibliografii – dziedzinie wiedzy, która rozwija się od czasów starożytnych, ale w wieku XIX stała się nauką, a nie tylko zespołem umiejętności służących zestawianiu piśmiennictwa. Przedstawiono dzie...
8,99 zł 9,99 zł
Do koszyka

Matematyka-Arkusz maturalny. MegaMatma nr 1. Poziom podstawowy. Zadania z rozwiązaniami.

Obowiązkowa matura z matematyki to dla wielu uczniów nieprzespane noce, stres i niepokój. Jak dobrze nauczyć się do matury? Jak sprawdzić swoją wiedzę? Gdzie szukać zadań podobnych jakie będą na egzaminie? Nic prostszego! Wystarczy rozpoc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.