• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Exploring the virtual world of learning across generations (eBook)

Information and communications technology for the educational support of immigrant youth

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Autor: Marcin Rojek, Joanna Leek, Petr Svoboda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
22,45 zł
20,21 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,24 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Exploring the virtual world of learning across generations

The book addresses the issue of intergenerational learning in a virtual world created by information and communication technology (ICT) and the role of ICT in an educational environment. In order to discuss how ICT can be used as a means to prevent early school leaving among immigrant youth, this book explores the literature on how learning can be understood in the intergenerational context, the challenges in preventing early school leaving, the prospects for ICT in education and presents the findings of an empirical study on intergenerational learning with the use of ICT. Authors findings highlight that ICT-supported intergenerational learning is a significant sociocultural platform for knowledge exchange, at the same time reducing intergenerational and cultural distance. It creates a sense of belonging and ensures mutual support, and encourages better understanding and harmonious coexistence between young immigrants and older citizens.

  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-8142-859-0
  • ISBN druku: 978-83-8142-858-3
  • Liczba stron: 160
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction	7

Chapter I. Intergenerational learning in contemporary education – a theoretical justification of the ICT Guides project (Marcin Rojek) 	9
Introduction	11
1.1. Learning in preference to education  	11
1.1.1. The behaviourist approach to learning  	16
1.1.2. Cognitive learning 	18
1.1.3. Social learning	22
1.1.4. The transformative approach to learning	25
1.1.5. The three dimensions of learning by Knud Illeris	29
1.2. The potential of intergenerational learning in educational problem solving	38
1.2.1. The educational potential of generations	38
1.2.2. Intergenerational learning as empowerment	45
Summary 	50

Chapter II. Immigrant youth education and early school leaving – challenges to contemporary education (Joanna Leek)	51
Introduction	53
2.1. Education of immigrant youth – an overview	53
2.2. Youths – between early school leaving and social exclusion	55
2.3. Profile of the early school leaver	57
2.4. Supporting the educational attainment of youths – recommendations for policy and practice	60
Summary 	62

Chapter III. Information and communications technology – a prospective approach to education (Petr Svoboda)	63
Introduction	65
3.1.	Information and communications technology (ICT) in education	66
3.1.1.	New technologies and the current most frequently-used didactic tools	67
3.1.2.	New tools in distance education and blended learning	69
3.1.3.	Advantages and barriers in the use of new technologies in education  	71
3.1.4. Extension of new technologies in education	73
3.2. Digital literacy and its development	75
3.3. Digital technology in education	79
3.3.1.Digital technology in pedagogical activities	79
3.3.2. Application of digital technology in education	81
3.3.3. Digital competence	84
3.4. ICT in informal education	90
3.4.1. M-learning – new methods and forms of education	92
3.4.2. The goals and purpose of m-learning	93
3.4.3. Mobile technology in teaching	95
3.4.4. Innovations in education using cloud computing  	98
3.4.5. The benefits of online collaboration in education  	100
Summary 	101

Chapter IV. The findings of the ICT Guides(Joanna Leek, Marcin Rojek)	103
Introduction	105
4.1.	Cases studies – the intergenerational learning courses 	105
4.1.1.	The intergenerational courses held in Berlin	108
4.1.2.	The intergenerational courses held in Gothenburg	118
4.1.3.	Intergenerational learning courses conducted in Madrid	128
4.1.4.	The intergenerational courses held in Sheffield	134
4.2.	General conclusions from the project	143

Summary	148

Bibliography	149

Biograms	159

41,58 zł 46,20 zł
Do koszyka

Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego

Książka opisuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS),która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej,...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Deep Learning

Deep learning to rodzaj systemu uczącego się, który pozwala komputerom na naukę na podstawie doświadczeń i zrozumienie świata w sennie hierarchii pojęć. Ponieważ komputer gromadzi wiedzę na podstawie doświadczeń, nie potrzebny jest nadzór...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

In Quest of Identity. Studies on the Persianate World

red. Mirosław Michalak, Magdalena Rodziewicz Stability and changeability of identities, especially in the context of their disappearance and revival, is one of the leitmotifs of the current publication, which is a fruit of a collective effort of schola...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Around the World in Eighty Days

The hero of the novel, Phileas Fogg, made a bet that he would be able to circumnavigate the globe from west to east in no more than 80 days, given the technical capabilities of 19th century transport. Fogg’s journey begins in England, and then he...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

The world of islam. Politics and society / Świat islamu. Polityka i społeczeństwo. Vol. 2 Society / T. 2 Społeczeństwo

I am presenting a book that shows various aspects of the functioning of the Muslim world, mainly in the modern day although a few texts also discuss history. Political, social, literary and cultural phenomena are analysed because, despite wars and conf...
14,60 zł 16,22 zł
Do koszyka

Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współczesnej edukacji - 01 Tendencje rozwoju współczesnej edukacji i kompetencji

Książka stanowi systematyczne opracowanie w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych i e-learningu we współczesnej edukacji z uwzględnieniem podejścia kompetencyjnego. Obecny system edukacyjny jest w trakcie globalnych zmian, dlatego po...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.