0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie w pielęgniarstwie - 15 %

Zarządzanie w pielęgniarstwie

Podręcznik dla studentów studiów magisterskich.

Książka jest kontynuacją podręcznika „Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej”. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie...
143,65 zł 169,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia pieniędzy - Morgan Housel - 32 %

Psychologia pieniędzy

Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Autor: Morgan Housel
Wydawca: one press
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć — nawet bardzo byst...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Porównanie przepisów ustawy o rachunkowości i MSR/MSSF 2023 - Katarzyna Trzpioła - 25 %

Porównanie przepisów ustawy o rachunkowości i MSR/MSSF 2023

Oddaję w Państwa ręce publikację zawierającą wykaz różnic pomiędzy przepisami MSSF a ustawą o rachunkowości. Jest to tzw. wykaz w pigułce, który dostarcza niezbędnych informacji w tym...
148,84 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Scaling Up. Pakiet - Harnish Verne - 15 %

Scaling Up. Pakiet

Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad t...
118,15 zł 139,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Działanie podmiotów leczniczych w sytuacjach wypadków masowych oraz w trakcie pandemii - Cezary Tomiczek - 16 %

Działanie podmiotów leczniczych w sytuacjach wypadków masowych oraz w trakcie pandemii

Wydawca: Difin
Przygotowanie podmiotów leczniczych, będące następstwem trafnego określenia charakteru potencjalnego niebezpieczeństwa, pozwoli na podjęcie sprawnych działań w przypadku wystąpienia zagrożen...
41,76 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy badań jakościowych - Wojciech Czakon - 28 %

Podstawy badań jakościowych

Wydawca: PWE
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze...
35,68 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia biznesu - Bohdan Rożnowski - 15 %

Psychologia biznesu

Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać ...
135,15 zł 159,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Money - Harari Yuval Noah - 33 %

Money

Książka (miękka)
20,84 zł 31,00 zł
Do koszyka
Money - Harari Yuval Noah - 33 %

Money

Wydawca: Vintage
Seria: VINTAGE MINIS
How did money come to be invented? Why does it now have such significance in our lives? Does it make us happier or unhappier? And what does the future hold for it? With brilliant clarity and insigh...
20,84 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyczny drogowskaz 1 - 30 %

Statystyczny drogowskaz 1

Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego

Wydawca: Sedno
Statystyczny drogowskaz 1. Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego - to pierwszy z trzech tomów książki, która przybliża Czytelnikowi sposób działania programu I...
41,12 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Vademecum logistyki - Sabina Kauf - 13 %

Vademecum logistyki

Wydawca: Difin
Powszechność stosowania logistyki, jak również coraz większa jej użyteczność powodują, że jako dziedzina wiedzy i zastosowań praktycznych nieustannie się rozwija. Liczne badania prowadzone n...
34,98 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne oblicza komunikacji i informacji Przestrzeń informacyjna nauki

Współczesne oblicza komunikacji i informacji Przestrzeń informacyjna nauki

Przedstawiony zbiór zawiera teksty reprezentatywne dla różnych perspektyw badawczych dotyczących współczesnej komunikacji naukowej. Większość z nich opiera się na dorobku infor...
Etyka protestancka i duch kapitalizmu - Max Weber - 20 %

Etyka protestancka i duch kapitalizmu

Autor: Max Weber
Seria: KOLORY IDEI
Książka Maxa Webera Etyka protestancka i duch kapitalizmu należy już do klasyki badań społecznych. Postawiona w niej teza - że narodziny i trwanie kapitalizmu możemy zrozumieć, odwołując do jego po...
31,82 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman

Thinking, Fast and Slow

Książka (miękka)
Niedostępny
Thinking, Fast and Slow - Daniel Kahneman

Thinking, Fast and Slow

Wydawca: Penguin Books
The New York Times Bestseller, acclaimed by author such as Freakonomics co- author Steven D. Levitt, Black Swan author Nassim Nicholas Taleb and Nudge co- author Richard Thaler, Thinking Fast and S...
Niedostępny
Zobacz więcej
Logistyka akcji ratowniczych - Eugeniusz Nowak

Logistyka akcji ratowniczych

Zasadniczym zadaniem prezentowanej publikacji jest zapewnienie jednolitej interpretacji definicji, pojęć i terminów z zakresu logistyki akcji ratowniczych stosowanych w praktyce dydaktycznej...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing sportu 2.0 - Andrzej Sznajder

Marketing sportu 2.0

w erze cyfrowej

Wydawca: Nieoczywiste
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Spo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20