0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 19 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Michael Armstrong - 16 %

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja,...
Książka (twarda)
157,83 zł 189,00 zł
Do koszyka
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
30,88 zł 51,46 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażan...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Tomasz Barałkiewicz - 12 %

Marketingowe zarządzanie apteką

Wydawca: Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego za...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - Michael Armstrong - 12 %

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: Wolters Kluwer
Opracowanie efektywnych strategii zarządzania zasobami ludzkimi jest stosunkowo łatwe, znacznie trudniejsza jest ich realizacja. Niniejsza książka stanowi pomost między wiedzą teoretyczną i praktyk...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Książka (twarda)
119,68 zł 136,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Redakcja: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Outlet - Michael Armstrong - 40 %

Zarządzanie wynagrodzeniami - Outlet

Zestaw narzędzi
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowa...
Książka (twarda)
OUTLET
77,40 zł 129,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie wynagrodzeniami

Zestaw narzędzi
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi praktyczny przewodnik tworzenia i wdrażania innowacji w zakresie systemów wynagradzania. Dla każdego z głównych obszarów zarządzania wynagrodzeniami zaproponowa...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
36,54 zł 60,90 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - Henryk Mruk - 12 %

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkow...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Outlet - Michael Armstrong - 40 %

Zarządzanie zasobami ludzkimi - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka zawiera całościowe omówienie problematyki zarządzania zasobami ludzkimi pokazanej na bardzo szerokim tle - od uwarunkowań międzynarodowych do poziomu pojedynczego pracownika.
Książka (twarda)
OUTLET
101,40 zł 169,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie zasobami ludzkimi - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka zawiera całościowe omówienie problematyki zarządzania zasobami ludzkimi pokazanej na bardzo szerokim tle - od uwarunkowań międzynarodowych do poziomu pojedynczego pracownika.
Książka (twarda)
148,72 zł 169,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet - Tomasz Barałkiewicz - 40 %

Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej poz...
Książka (miękka)
OUTLET
37,80 zł 63,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie kapitałem ludzkim - Outlet - Michael Armstrong - 40 %

Zarządzanie kapitałem ludzkim - Outlet

Uzyskiwanie wartości dodanej dzięki ludziom
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Podstawowym celem tej książki jest wskazanie, w jaki sposób można w praktyce uzyskiwać wartość dodaną dzięki ludziom, stosując taką politykę i takie praktyki zarządzania kapitałem ludzkim (Z...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie kapitałem ludzkim - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie kapitałem ludzkim

Uzyskiwanie wartości dodanej dzięki ludziom
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: HR
Podstawowym celem tej książki jest wskazanie, w jaki sposób można w praktyce uzyskiwać wartość dodaną dzięki ludziom, stosując taką politykę i takie praktyki zarządzania kapitałem ludzkim (Z...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wynagrodzeniami - Michael Armstrong - 12 %

Zarządzanie wynagrodzeniami

Wydawca: Wolters Kluwer
Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych ...
Książka (twarda)
113,52 zł 129,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 19 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20