0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Efektywność oddziału banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2008

  • Autor: Adrian Kulczycki, Danuta Sikora

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Efektywność oddziału banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej

Książka prezentuje autorską metodę badania efektywności oddziałów banku detalicznego bazującą z jednej strony na doświadczeniu w zarządzaniu sie­cią oddziałów, a z drugiej strony na najnowszych osiągnięciach modelowania ekonometrycznego w zakresie analiz porównawczych (tzw. benchmarkin­gu). Praca jest adresowana do praktyków gospodarczych wykorzystujących informacje dotyczące efektywności w zarządzaniu, a także do studentów oraz pracowników naukowych zajmujących się badaniami ekonometrycznymi w zakresie efektywności instytucji finansowych.

Niniejsza książka wskazuje Czytelnikowi na kluczowe aspekty działalności oddziałów banku detalicznego, które decydują o przewadze konkurencyjnej banku lub jej braku. Praca prezentuje obszary, w których tradycyjne banki mogą bronić swojego udziału w rynku i szukać możliwości pozyskania no­wych klientów, jak również zwiększać szanse utrzymania obecnych.

Autorzy również przedstawiają usystematyzowane podejście do badania efektywności oddziałów. W niniejszej książce Czytelnik znajdzie informacje w jaki sposób definiować efektywność, jak ją mierzyć, które metody statystyczne najlepiej sprawdzają się w przypadku banków działających w Polsce oraz jak można wykorzystać wyniki badań w praktyce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-309-6
  • ISBN druku: 978-83-7556-029-9
  • EAN: 9788375560299
  • Liczba stron: 179
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wprowadzenie 7

Rozdział 1
Istota konkurencyjności banku detalicznego 13
1.1. Konkurencja i przewaga konkurencyjna w bankowości detalicznej 13
1.1.1. Podejście do konkurencji w literaturze 13
1.1.2. Regulacje rynku usług bankowych a zdolności konkurencyjne sektora 16
1.1.3. Definicja banku detalicznego 20
1.1.4. Podejścia do przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 23
1.2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej 27
1.2.1. Wielkość banku 28
1.2.2. Sieć placówek bankowych 29
1.2.3. Przewaga oparta na technologii 32
1.2.4. Segmentacja klienta i pakiety usług w ramach segmentów 36
1.2.5. Bankowość elektroniczna (e-banking) 39
1.2.6. Marka jako element przewagi konkurencyjnej 42
1.2.7. Pracownicy jako główny czynnik uzyskania przewagi konkurencyjnej 43
1.2.8. Jakość jako czynnik przewagi konkurencyjnej 45
1.3. Zarządzanie operacyjne jako czynnik warunkujący uzyskanie przewagi konkurencyjnej 48
1.3.1. Ocena działalności operacyjnej oddziału bankowego 51
1.3.2. Motywacja jako główny czynnik uzyskiwania efektywności operacyjnej w oddziale 54
1.3.3. Funkcje wspierające działalność operacyjną oddziałów 57

Rozdział 2
Koncepcja efektywności oddziału banku detalicznego 65
2.1. Wymiary efektywności w literaturze 65
2.1.1. Definicja efektywności 65
2.1.2. Kategorie pomiaru efektywności 72
2.1.3. Pojęcie X-efektywności 76
2.2. Efektywność oddziału banku detalicznego 78
2.2.1. Definicja efektywności oddziału banku detalicznego 78
2.2.2. Badanie efektywności finansowej i operacyjnej oddziału banku detalicznego 81
2.2.3. Wskaźniki oceny efektywności finansowej i operacyjnej 83
2.2.4. Rachunek wyników jako narzędzie oceny działalności oddziałów 87
2.3. Zastosowane podejście do badania efektywności oddziału banku detalicznego 89
2.3.1. Podejścia do badania efektywności oddziału banku detalicznego spotykane w literaturze 89
2.3.2. Zmienne zastosowane do pomiaru efektywności operacyjnej i finansowej 95

Rozdział 3
Metody pomiaru efektywności oddziału banku detalicznego 105
3.1. Potrzeba wielowymiarowego badania efektywności na przykładzie sieci oddziałów jednego z największych banków działających w Polsce 105
3.1.1. Charakterystyka sieci oddziałów 105
3.1.2. Zasoby do dyspozycji poszczególnych oddziałów 108
3.2. Metody pomiaru efektywności 112
3.2.1. Metody parametryczne 113
3.2.2. Metody nieparametryczne 123
3.2.3. Własności metod pomiaru efektywności 136
3.3. Ocena efektywności placówek bankowych przy zastosowaniu różnych metod pomiaru 139
3.3.1. Ocena efektywności operacyjnej 139
3.3.2. Ocena efektywności finansowej 145
3.3.3. Związek pomiędzy efektywnością operacyjną i finansową 149
3.4. Kierunki doskonalenia metod pomiaru i zwiększania efektywności oddziału banku detalicznego 154
3.4.1. „Mapa efektywności" jako narzędzie umożliwiające identyfikację najlepszych oddziałów 154
3.4.2. Kluczowe parametry charakteryzujące najlepsze oddziały 157
3.4.3. Wykorzystanie „Mapy efektywności" w praktyce zarządzania 161

Zakończenie 167
Bibliografia 171

Inni Klienci oglądali również

8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Jak jednocześnie spłacić wspólnika i podwyższyć kapitał spółki – skutki podatkowe i ewidencja księgowa

Spółki zadłużone u swoich wspólników mogą rozliczyć się ze wspólnikiem oferując mu udziały w podwyższonym kapitale zakładowym spółki. Rozliczenie to jest zwykle dokonywane albo poprzez konwersję długu na udziały w pod...
17,99 zł 19,99 zł
Do koszyka

Jak ogień i woda

Emmett Deverell każdego dnia przekonuje się, jak trudna jest rola porzuconego męża i ojca trójki dzieci. Sytuacja się pogarsza, gdy Emmett ulega wypadkowi podczas rodeo. Musi poprosić o pomoc Melody Cartman, której szczerze nie znosi, ale...
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka

Cześć jak się masz 1 Spotykamy się w Polsce

Wprowadzenie w 2004 roku certyfikacji języka polskiego jako obcego, upowszechnianie standardów europejskich w nauczaniu języków obcych oraz konieczność wprowadzenia programu socjokulturowego do nauczania polszczyzny spowodowały fakt, że n...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Filmy Matrix oraz Alicja w Krainie Czarów jako archetypiczne opowieści mityczne

Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, łączy kulturoznawczą, filmoznawczą i literaturoznawczą perspektywę analizy utworów. (…) Książka napisana jest w formie rozbudowanego eseju naukowego, z zaangażowaniem i pasją, którą zaraż...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Jak naprawić palanta

Wredny szef, ambitna stażystka i… miłość, której nie było w planie!Gdyby istniała nagroda dla najbardziej złośliwego przełożonego, Alexander Stack wygrałby w przedbiegach. Chyba że na jego drodze stanęłaby przeciwniczka o r&oa...
10,91 zł 12,12 zł
Do koszyka

Miłość jak z nut

Książka opowiada o zakazanej miłości młodej Camilli Collins i jej nauczyciela gry na pianinie, muzyka z Wiednia, Franciszka który jest od niej sporo starszy. Próbują oni pokonać przeciwności losu w drodze ku wspólnemu szczęściu. Ca...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!