W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumie...
Publikacja zawiera zbiór kazusów z rozwiązaniami, swoim zakresem obejmuje prawo cywilne materialne i procesowe oraz prawo karne materialne i procesowe. Stanowi kompleksowe wsparcie w ...
Książka stanowi zbiór 59 kazusów z postępowania cywilnego wraz z odpowiedziami i komentarzami pomocnymi aplikantom radcowskim i adwokackim w dokładnym przygotowaniu się do egzamin&oac...
Publikacja jest zbiorem kazusów wraz z rozwiązaniami, zarówno z części ogólnej, jak i szczególnej Kodeksu karnego. W kazusach wykorzystano przykłady rzeczywistych spraw,...
Publikacja porządkuje najnowszy stan wiedzy na temat pozycji ustrojowej oraz zadań organów samorządu terytorialnego. Obejmuje zbiór artykułów będących rezultatem dyskusji prowa...
Obecne, trzecie wydanie słownika zawiera ponad 10 000 haseł zaczerpniętych zarówno z teorii nauk ekonomicznych, jak i z codziennej praktyki gospodarczej.W publikacji zaprezentowano nie...
Lippincott® Connect Featured TitlePurchase the new print edition of this Lippincott® Connect title includes lifetime access to the digital version of the book, plus related materials ...
Monografia zawiera wnikliwą analizę i ocenę zakresu oraz rodzajów instrumentów personalizacji zastosowanych w systemie opodatkowania dochodów osób fizycznych w Polsce na...
Książka stanowi kompleksowe studium ubezpieczeń obowiązkowych. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące zakresu pojęcia ubezpieczenia obowiązkowego i obowiązku ubezpieczeni...
e prepared for the challenges of patients with complex cardiovascular disease!Prepared by cardiologists at Massachusetts General Hospital and Brigham and Women’s Hospital, this su...
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Książka zawiera opisy 50 oryginalnych i ciekawych gier szkoleniowych, które wzmacniają efekt uczenia się poprzez włączenie do szkoleń elementu humoru i zabawy, pomagają przyciągnąć uwagę ucz...
Każda organizacja musi się zmieniać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Przełamanie status quo jest często bardzo trudne, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i specjalistów ds. ...
With eleven lucid chapters written by fifteen academic experts from the Warsaw University School of Law and Administration, each in his or her respective field of law, this deeply informed but succ...
Książka Legislacja administracyjna. Teoria, orzecznictwo, praktyka stanowi wnikliwe, nowatorskie i kompleksowe opracowanie poświęcone legislacji administracyjnej, uwzględniające jej normatywny i te...
Sposoby oceny gotowości firmy do wdrożenia modelu ROIStrategie i narzędzia, które należy zastosowaćNajważniejsze etapy i obszary wdrażania modelu ROICzynniki ułatwiające lu...
Improwizacja stosowana, która jeszcze niedawno wydawała się ekscentrycznym podejściem do zagadnień rozwoju organizacji, znalazła już swoje miejsce w głównym nurcie technik i zasad wyk...
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykłado...
Autorzy skoncentrowali się na omówieniu poszczególnych pojęć z perspektywy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnicy odnajdą tu zatem wyjaśnienia dotyczące m.in.:
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania...