0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Rodzinne grupy kapitałowe. Charakterystyka oraz znaczenie ekonomiczne - Wioletta Mierzejewska

Rodzinne grupy kapitałowe. Charakterystyka oraz znaczenie ekonomiczne

Celem niniejszej książki jest przybliżenie zagadnienia rodzinnych grup kapitałowych, ich specyfiki oraz znaczenia w gospodarce. Realizacja postawionego celu nastąpiła poprzez studia literaturowe do...
eBook (pdf)
19,53 zł 21,70 zł
Do koszyka
DOBROSTAN PRACOWNIKÓW. Koncepcje, zadania, wyniki badań - Joanna Tabor-Błażewicz

DOBROSTAN PRACOWNIKÓW. Koncepcje, zadania, wyniki badań

W pierwszym rozdziale zawarto definicje dobrostanu i ukazano genezę zaadaptowania tej koncepcji do obszaru zarządzania zarówno w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym. Uwzględniono r&oacu...
eBook (pdf)
19,53 zł 21,70 zł
Do koszyka
RÓŻNE OBLICZA TRANSFORMACJI W POLSCE I NA ŚWIECIE Aspekty społeczne, gospodarcze i polityczne

RÓŻNE OBLICZA TRANSFORMACJI W POLSCE I NA ŚWIECIE Aspekty społeczne, gospodarcze i polityczne

Współczesny świat stoi w obliczu głębokich zmian. Kryzys klimatyczny, wyczerpywanie się zasobów przyrodniczych, rosnące nierówności dochodowe, majątkowe, w dostępie do czystego...
eBook (pdf)
17,64 zł 19,60 zł
Do koszyka
Pieniądz, kapitał i nieruchomości w procesie finansjeryzacji - Agata Adamska

Pieniądz, kapitał i nieruchomości w procesie finansjeryzacji

Historia ludzkości nierozerwalnie związana jest z doskonaleniem możliwości zaspokajania potrzeb poszczególnych jednostek oraz różnych grup społecznych. Dążenie do zaspokajania tych po...
eBook (pdf)
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka
Dziekanaty na wyższych uczelniach. Funkcjonowanie, wyzwania, dobre praktyki - Irena Senator

Dziekanaty na wyższych uczelniach. Funkcjonowanie, wyzwania, dobre praktyki

Monografia jest pionierskim w Polsce opracowaniem, dotyczącym funkcjonowania dziekanatów, na podstawie przeprowadzonych badań w kilkunastu uczelniach. (...) Ze względu na swoje walory poznaw...
eBook (pdf)
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka
Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów - Anna Gliszczyńska-Świgło

Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów

Materiały do ćwiczeń
Analiza instrumentalna jest zbiorem technik i metod badawczych, stosowanych w analizie chemicznej zajmującej się wykrywaniem (analiza jakościowa) i oznaczaniem zawartości (analiza ilościowa) składn...
eBook (pdf)
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
eBook (pdf)
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
eBook (pdf)
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20