0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Determinanty i modele procesów gospodarczych. Wybrane zagadnienia

Determinanty i modele procesów gospodarczych. Wybrane zagadnienia

Prace zawarte w niniejszej monografii łączy próba odnalezienia czynników wywołujących konkretne zjawiska lub dążenie do ich modelowego ujęcia. Zjawiska te dotyczą zachowań zaró...
36,54 zł 40,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modern leisure society – consumer behavior - Małgorzata Bombol

Modern leisure society – consumer behavior

This study is structured into four chapters. The opening Leisure Redefined sets out a typology of approaches to defining leisure, namely the classical and social approaches and those arising from t...
28,98 zł 32,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mathematics in economics and management. Examples and exercises - Marcin Anholcer

Mathematics in economics and management. Examples and exercises

The book has been developed for students of first year courses in International Relations, Finance and Management. It is prepared in a way that allows you to learn by yourself. Hence, great emphasi...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Równość i efektywność jako wymiary współczesności

Równość i efektywność jako wymiary współczesności

Multidyscyplinarne analizy dokonane w monografii oparte zostały na założeniu, że polityka publiczna to całokształt decyzji, czynności oraz działań organizatorskich i wykonawczych podejmowanych prze...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Poland Competitiveness Report 2017. Internationalization and Poland`s competitive position

Poland Competitiveness Report 2017. Internationalization and Poland`s competitive position

Redaktor: Marzenna A. Weresa
This book is the latest in a series of annual studies of economic competitiveness, a concept that refers to sustainable economic growth, but also implies an ability to improve quality of life, stre...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Manufacturer – retailer relationships. The context of business models

Manufacturer – retailer relationships. The context of business models

The issue of manufacturer - retailer relationships has been discussed since the end of the 70s of the previous century. (....) In the literature devoted to inter-organisational relations, horizonta...
28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
European Union. Three Anniversaries. Polish Perspective - Elżbieta Czarny

European Union. Three Anniversaries. Polish Perspective

The monograph Europecin Union: Three Anniversaries. Polish Perspective should be reached for by both experts inthe problems of integration and people who are not economists, but are also interested...
27,72 zł 30,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20