0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Problem ubóstwa i nierówności we współczesnej myśli ekonomicznej - Barbara Danowska-Prokop

Problem ubóstwa i nierówności we współczesnej myśli ekonomicznej

Cel niniejszej monografii stanowi zaprezentowanie spojrzenia wybranych współczesnych ekonomistów, reprezentujących zarówno podejście liberalne, jak i kompromisowe, na ubó...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo i ubóstwo w rozważaniach przedstawicieli nieliberalnej myśli ekonomicznej i społecznej przełomu XIX i XX wieku - Artur Grabowski

Bogactwo i ubóstwo w rozważaniach przedstawicieli nieliberalnej myśli ekonomicznej i społecznej przełomu XIX i XX wieku

Celem monografii jest zaprezentowanie postrzegania problemu bogactwa i ubóstwa, a także jego rozwiązania przez przedstawicieli nieliberalnej myśli ekonomicznej i społecznej przełomu XIX i XX...
Zmiany zakresu informacyjnego raportów finansowych i niefinansowych - Aneta Wszelaki

Zmiany zakresu informacyjnego raportów finansowych i niefinansowych

Monografia, przyjmując perspektywę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, prezentuje zagadnienia takie jak sfera regulacyjna i zakres informacyjny sprawozdawczości finansowej czy problematyk...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Państwo w wybranych kierunkach współczesnej myśli ekonomicznej - Barbara Danowska-Prokop

Państwo w wybranych kierunkach współczesnej myśli ekonomicznej

Prezentowana monografia w zwięzłej i przystępnej formie przedstawia stosunek do roli państwa w gospodarce najważniejszych współczesnych kierunków ekonomicznych. Jest oparta na bogatej...
Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych - Małgorzata Pańkowska

Paradygmaty gospodarowania zasobami informatycznymi w organizacjach biznesowych

Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy traktuje o zarządzaniu zasobami informatycznymi oraz o konieczności dokonania rozróżnienia między zarządzaniem i gospodaro...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane problemy ekonomiczno-społeczne i polityczne na Górnym Śląsku w latach 1922-1939 (źródła regionalizmu) - Barbara Danowska-Prokop

Wybrane problemy ekonomiczno-społeczne i polityczne na Górnym Śląsku w latach 1922-1939 (źródła regionalizmu)

Problematyka górnośląska doczekała się wielu opracowań. Sporo z nich dotyczy okresu międzywojennego. Na temat zagadnień społecznych, gospodarczych i politycznych regionu pisali autorzy r&oac...
Analiza i ocena funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych - Aleksandra Szewieczek

Analiza i ocena funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych

Zasadniczym celem przedstawianej monografii jest analiza i ocena systemu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych w świetle obowiązujących regulacji prawnych oraz dorob...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne problemy i kierunki transformacji rachunkowości i rewizji finansowej. Tom 2. - Dorota Adamek-Hyska

Współczesne problemy i kierunki transformacji rachunkowości i rewizji finansowej. Tom 2.

Aspekty zarządcze w rachunkowości, 2

Niniejsza publikacja stanowi zbiór opracowań nadesłanych na Ogólnopolski Zjazd Katedr Rachunkowości zorganizowany pod hasłem: Współczesne problemy i kierunki transformacji rach...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modele techniczno-społeczne wirtualizacji udostępniania na żądanie zasobów IT - Joanna Palonka

Modele techniczno-społeczne wirtualizacji udostępniania na żądanie zasobów IT

Zasadniczą inspiracją autorów do podjęcia rozważań na temat wirtualizacji była różnorodność interpretacji tej koncepcji, a celem − przedstawienie rozwiązań organizacyjno-technic...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sytuacja gospodarcza i społeczna na Górnym Śląsku w okresie międzywojennym i jej wpływ na ubezpieczenia brackie - Barbara Danowska-Prokop

Sytuacja gospodarcza i społeczna na Górnym Śląsku w okresie międzywojennym i jej wpływ na ubezpieczenia brackie

Ubezpieczenia brackie funkcjonujące na Górnym Śląsku były najstarszymi historycznie (pojawiły się już w XV wieku, a okrzepły w XIX wieku wraz z rozwojem górnictwa węgla kamiennego) i ...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestycje rzeczowe przedsiębiorstw. Wybrane zagadnienia - Dorota Adamek-Hyska

Inwestycje rzeczowe przedsiębiorstw. Wybrane zagadnienia

W opracowaniu przedstawiono w sposób ogólny kompleksowe ujęcie podejmowanych przez przedsiębiorstwa komercyjne czynności niezbędnych do przygotowania projektu, jego fizycznego wdrożen...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Management and marketing information systems - Henryk Sroka

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanatio...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20