Płatność elektroniczna | Dla zamówień z tytułem PZWL |
|
---|---|---|
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty | 6,75 zł | 5,75 zł |
Poczta Polska - odbiór w punkcie | 7,75 zł | 6,75 zł |
Kurier Poczta Polska | 10,75 zł | 9,75 zł |
Paczkomaty InPost | 11,75 zł | 10,75 zł |
Kurier | 12,75 zł | 11,75 zł |
Płatność przy odbiorze | Dla zamówień z tytułem PZWL |
|
---|---|---|
Poczta Polska - odbiór w punkcie | 10,75 zł | 9,75 zł |
Kurier Poczta Polska | 13,75 zł | 12,75 zł |
Kurier | 15,75 zł | 14,75 zł |
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania czytelnik dowie się:
jak mierzyć siłę i potencjał marki?
jak powinna być zbudowana platforma e-commerce?
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają socjal media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem?
o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?