0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Branding na smartfonie

(Miękka)

Komunikacja mobilna marki

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Branding na smartfonie

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
funkcję, kapitał i wartość marki,
komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
narzędzia komunikacji mobilnej,
technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.

Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326414794
  • EAN: 9788326414794
  • Liczba stron: 236
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

42,28 zł 61,99 zł
Do koszyka

Gramatyka japońska Podręcznik z ćwiczeniami Tom 2

Oddawany do rąk Czytelników drugi tom Gramatyki japońskiej powstał nie tylko jako praca własna autorów, ale także dzięki pomocy wielu osób, którym autorzy chcieliby podziękować. Są to opiniujący tom do druku prof. Mikołaj Me...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Bogactwo brandingu

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - M...
44,78 zł 54,90 zł
Do koszyka

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile...
27,25 zł 39,90 zł
Do koszyka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunekKimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależ...
52,35 zł 69,00 zł
Do koszyka

Personal Branding

Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobistej satysfakcj...
104,62 zł
Do koszyka

Sticky Branding

#1 Globe and Mail Bestseller 2016 Small Business Book Awards — Nominated, Marketing category Sticky Brands exist in almost every industry. Companies like Apple, Nike, and ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!