0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle.

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Autor: Rafał Judek

  • Wydawca: Bona Verba

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
44,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle.

To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni.



Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym menadżerem i silnym liderem. To się chwali!



Jest mnóstwo czynników różniących przeciętnego menadżera od silnego i doświadczonego. W wielu przypadkach na to stanowisko awansują osoby, które wystarczająco długo pracowali w firmie. To jednak za mało. To, że znasz jak nikt inny produkty firmy, ludzi w niej pracujących, klientów i serwis, to stanowczo za mało, aby być silnym menadżerem.



Jeśli zostałeś menadżerem, ponieważ:

· byłeś najlepszy w tym, co robiłeś poprzednio (a nie było to kierowanie i zarządzanie),

· kiedyś byłeś gwiazdą w sprzedaży lub

· ktoś zauważył Twój potencjał przywódczy,



to teraz – żaden z tych powodów nie ma znaczenia. To bardzo ważne, abyś zrozumiał, o czym piszę, ponieważ od tego zależy Twój sukces. Albo porażka.



Bez względu na to, jak świetny byłeś w poprzedniej roli, to bycie świetnym menadżerem ma z tym niewiele wspólnego!



W przeszłości Twój sukces zależał prawdopodobnie od tego, co sam zrobiłeś. Teraz będzie zależał od tego, jak będą pracowali Twoi podwładni.



Przygotowałem tę książkę z myślą o:



« Menadżerach sprzedaży o różnym doświadczeniu – szukających narzędzi do pracy z handlowcami, które pozwolą im zwiększać skuteczność i efektywność pracy zespołu handlowego;

« Przedsiębiorcach, którzy są jednocześnie w roli szefa sprzedaży i planują wzmocnić swoje umiejętności menadżerskie w kierowaniu zespołem handlowym.

W mojej mapie świata sprzedaż i zarządzanie handlowcami są proste, „czarno-białe”. Ale to moja mapa. Nie musisz się z nią zgadzać. W życiu nie chodzi o posiadanie racji. Miarą prawdy jest jej skuteczność. Jeśli coś jest dobre dla Ciebie i działa – rób tego więcej. Jeśli się zepsuło, napraw. Sprawdzaj, testuj i – na Boga – miej własne zdanie, zanim podzielisz się ze światem opinią.

Przyjemnej lektury.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-957346-3-2
  • Liczba stron: 121
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp

Rozdział I Menadżer i lider

Rozdział II 5 zasad silnego przywództwa

Rozdział III Cel i efekt w pracy menadżera

Rozdział IV Działania sprzedażowe, cele i przełomy w sprzedaży

Rozdział V Siła i słabość Twojego zespołu

Rozdział VI 10 kroków do zbudowania produktywnej struktury sprzedaży

Rozdział VII Narzędzia w pracy menadżera

Rozdział VIII Narzędzia

Narzędzie nr 1 Test Zdrowia Twojego działu handlowego

Narzędzie nr 2 Schemat przygotowania strategii sprzedaży

Narzędzie nr 3 Zasady przygotowania efektywnego spotkanie handlowego

Narzędzie nr 4 Plan Superwizji Spotkania Handlowego (PSSH)

Narzędzie nr 5 Plan Superwizji Rozmowy Telefonicznej (PSRT)

Narzędzie nr 6 Plan dla „prospectingowej” rozmowy telefonicznej

Narzędzie nr 7 Pytanie do zadania sobie przed spotkaniem z klientem

Narzędzie nr 8 47 pytań do zadania podczas rozmowy z klientem

Narzędzie nr 9 Technika MUS – narzędzie do radzenie sobie z obiekcjami

Narzędzie nr 10 Demon Ceny – jak rozpocząć rozmowę o cenie?

Narzędzie nr 11 Lista kontrolna sprawdzająca przygotowanie handlowca do kontaktu z klientem on-line

Narzędzie nr 12 Pytanie w procesie wirtualnej sprzedaży (on – line)

Narzędzie nr 13 Schemat prowadzenie brief’ów z pracownikami

Narzędzie nr 14 Plan spotkania rozwojowego z pracownikiem

Narzędzie nr 15 Schemat udzielania informacji zwrotnej w modelu 3B

Narzędzie nr 16 Schemat do ćwiczeń nowych umiejętności

Narzędzie nr 17 Plan Oceny Własnych Przekonań

Narzędzie nr 18 Narzędzie do pracy z przekonaniami

Narzędzie nr 19 Profil 5 kompetencji dla roli przedstawiciela handlowego

Zakończenie

Literatura, która trzeba przeczytać

O Autorze

Inni Klienci oglądali również

35,37 zł 39,30 zł
Do koszyka

Zdrowe oczy. Jak zapobiegać i leczyć zaćmę, jaskrę oraz inne dolegliwości oczu

Utrata wzroku jest przerażającą perspektywą, szczególnie jeśli uświadomimy sobie, że co pięć sekund, jedna osoba na świecie ślepnie. Większość przewlekłych chorób narządu wzroku uważa się za nieuleczalne. Nie musi jednak tak być. Istnieje...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Od jakiej sprzedaży można odliczać VAT na koniec okresu rozliczeniowego

Zasady ustalania obowiązku podatkowego na podstawie art. 19a ust. 3 i 4 ustawy o VAT obowiązują już dwa lata. Początkowo zakładano, że przepisy te przede wszystkim ułatwią rozliczenia w zakresie VAT u tych podatników, którzy ze swoimi kon...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Królewna Gęsiarka i inne bajki

„Baśnie braci Grimm” (niem. Kinder- und Hausmärchen) – zbiór baśni spisanych przez niemieckich pisarzy i językoznawców, braci Wilhelma i Jacoba Grimmów i opublikowany w roku 1812 (tom I) i w roku 1815 (tom II...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Pani Dulska przed sądem i inne nowele

Gabrielę Zapolską historia literatury zapamiętała jako przedstawicielkę polskiego naturalizmu i prześmiewczynię moralnej obłudy mieszczaństwa. Zapolska pisała głównie dramaty oraz powieści, a także krótkie formy prozatorskie. Opróc...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Śmierć urzędnika i inne opowiadania

„ Śmierć urzędnika i inne opowiadania „ to książka wybitnego rosyjskiego pisarza drugiej połowy XIX wieku, w których carska Rosja została przedstawiona w krzywym zwierciadle humoru podszytego ironią i sarkazmem. Choć jest to XIX-wiec...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka

My i Inni – ewolucja wyobrażeń. Polski dyskurs prasowy w świetle imagologii i pamięci zbiorowej

[…] w praktyce psychoanalitycznej mówienie pacjenta o przeszłości własnej przynosi ujawnienie i wyleczenie kompleksów. Chyba to samo można powiedzieć o zbiorowościach. Z chęci zrozumienia siebie i własnej wspólnoty, z duchow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!