0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Naukowe PWN

Znaleziono: 608 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 15 %

Logistyka akcji ratowniczych

Zasadniczym zadaniem prezentowanej publikacji jest zapewnienie jednolitej interpretacji definicji, pojęć i terminów z zakresu logistyki akcji ratowniczych stosowanych w praktyce dydaktycznej...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Bezpieczeństwo i jakość żywności

Jest to pierwsza na rynku polskim praca, która w wieloaspektowy sposób przedstawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem i jakością żywności. Tematyka ta należy obecnie do jednego z ...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Autor: Diana Dryglas
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Transformacja cyfrowa

perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jed...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Giełda dla firm rodzinnych

Pozyskiwanie kapitału i zarządzanie majątkiem

Wiele polskich firm rodzinnych stoi przed wyzwaniami związanymi ze zmianami pokoleniowymi, globalizacją, internacjonalizacją działalności oraz funkcjonowaniem w coraz większej skali. Aby sprostać r...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Doskonalenie procesów odnowy strategicznej i innowacji przedsiębiorstw

Książka stanowi istotne kompendium wiedzy dotyczące zjawiska ochrony strategicznej, procesu innowacji organizacji oraz istniejących między nimi zależności, rozpatrywanych w kontekście modelu biznes...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Robotyzacja procesów produkcyjnych

Seria: ROBOTYKA
Unikatowa publikacja, kolejna z serii książek o ROBOTYCE, która w przystępny sposób przedstawia praktyczne aspekty wykorzystania najnowszych technologii automatyki i robotyki w proce...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Kultura biznesu Normy i formy

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Kształtowanie kapitału społecznego organizacji

Autorki skupiły się na problematyce kapitału społecznego wewnatrz organizacji przyjmując definicję, w której kapitał społeczny rozumiany jest jako całość sieci wartości społecznych i norm de...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Coaching i mentoring

Podręcznik dla trenerów i mentorów

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat.Publikacja adresowana jest do w...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Sieci wpływu

Psychologia perswazji on-line

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci&rd...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Statystyka w zarządzaniu

Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując ...
118,15 zł 139,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Jakość w Agile.

Zwinna droga do sukcesu

Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Badanie towarów spożywczych

Profesor AGH Wiktor Kubiński z zespołem naukowców przedstawia kolejną książkę z towaroznawstwa i badania towarów – tym razem praktyczne kompendium wiedzy dotyczące zastosowania ...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem, kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Sztuka dla biznesu

Wspieranie kreatywności w organizacji

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spoj...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tyl...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Autor: Kesra Nermend
Książka Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji jest kierowana do środowiska naukowego z różnych dziedzin nauki (społecznych, technicznych, itp.), menedżer&...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Zarządzanie różnorodnością pracowników

Perspektywa globalnej mobilności i migracji

Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodn...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 15 %

Rebranding

Strategiczna zmiana dla organizacji

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy s...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 608 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.