Monografia stanowi wyczerpujące opracowanie problematyki prawnych i etycznych ram zawodu dziennikarskiego. Wolność słowa gwarantowana w Konstytucji jest ograniczana przez liczne bariery prawne oraz...
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidua...
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN!Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struk...
Czy wariancja i odchylenie standardowe kojarzą ci się z jednostką chorobową?Sądzisz, że doświadczenia Bernoulliego to łzawa historia miłosna?Myślisz, że przedział ufności i liczba stopn...
Niniejsza publikacja to pierwszy na polskim rynku podręcznik do historii myśli ustrojowej i społecznej - przedmiotu należącego do kanonu programowego studiów drugiego stopnia na kierunku adm...
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od medi&oacut...
W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych p...
W książce przedstawiono prawne, społeczne i psychologiczne uwarunkowania podejmowania negocjacji i mediacji w sferze publicznej, czyli w obszarze działań władzy wykonawczej, jak również sądo...
Kolejne, uaktualnione wydanie podręcznika obejmuje całość problematyki szeroko pojętego prawa prasowego (uwzględniono w nim regulacje prawa prasowego oraz prawa radiofonii i telewizji, odpowiednie ...
Książka stanowi próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie, czy w dzisiejszej Polsce należy uważać za obowiązującą zasadę wolności zabudowy, w wyniku której interes publiczny — w sz...
Publikacja niniejsza jest poświęcona problematyce chuligaństwa stadionowego. Autor stara się w niej odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące fenomenu przemocy związanej z meczami piłkarskimi. P...
Prezentowana publikacja ukazuje nowoczesną teorię kary, opartą na paradygmacie sprawiedliwości formalnej, ekwiwalentnej i naprawczej, dającą podstawę do dywersyfikacji środków karnych, w tym...
W książce zaprezentowano szereg zagadnień związanych z nową dyscypliną z zakresu nauk społecznych, jaką jest komunikacja zdrowotna (health communication). Autorzy przedstawili główne zagadni...
Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jes...
Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębior...
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany ...
Świat nie stoi w miejscu. Nie można zatrzymać postępu technologicznego ani globalnych tendencji rozwoju biznesu. Przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome tego, że jeśli chcą utrzymać lub wzmocni...
Tematem książki jest określenie postaw wobec pracy różnych grup zawodowych oraz analiza determinujących je czynników w firmach funkcjonujących w polskiej gospodarce. Szczegółow...