0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Wolters Kluwer

Znaleziono: 74 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Probacja - Andrzej Bałandynowicz - 16 %

Probacja

Resocjalizacja z udziałem społeczeństwa. Konteksty antropologiczno-filozoficzne

Wydawca: Wolters Kluwer
Prof. Andrzej Bałandynowicz stworzył teorię zhumanizowanego odwetu kary pozbawienia wolności oraz teorię inkluzyjnej readaptacji społecznej, które stanowią podstawę aksjologiczną polityki kr...
65,97 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych - Karol Korczak - 16 %

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem monografii jest przedstawienie wykorzystania algorytmiki w analizach gospodarczych i społecznych. Omówiono w niej podstawowe zasady projektowania algorytmów. Przedstawiono prakt...
57,62 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prawo prasowe Komentarz - Ewa Ferenc-Szydełko

Prawo prasowe Komentarz

Książka (miękka)
Niedostępny
Prawo prasowe Komentarz - Ewa Ferenc-Szydełko

Prawo prasowe Komentarz

Wydawca: Wolters Kluwer
Stan prawny na 1.06.2010 r.W książce przystępnie omówiono przepisy ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. - Prawo prasowe, uwzględniając ich aktualną wykładnię, opartą na dorobku nauki i o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet - Izabela Dobosz

Prawo i etyka w zawodzie dziennika...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet - Izabela Dobosz

Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
Monografia stanowi wyczerpujące opracowanie problematyki prawnych i etycznych ram zawodu dziennikarskiego. Wolność słowa gwarantowana w Konstytucji jest ograniczana przez liczne bariery prawne oraz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zielony wzrost, zielony zysk - Roland Berger

Zielony wzrost, zielony zysk

Jak zielona rewolucja stymuluje gospodarkę

Autor: Roland Berger
Wydawca: Wolters Kluwer
Świat nie stoi w miejscu. Nie można zatrzymać postępu technologicznego ani globalnych tendencji rozwoju biznesu. Przedsiębiorstwa są coraz bardziej świadome tego, że jeśli chcą utrzymać lub wzmocni...
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Outlet - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikowanie społeczne i media - Mateusz Nieć

Komunikowanie społeczne i media

Perspektywa politologiczna

Autor: Mateusz Nieć
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Outlet - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców m...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidua...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji - Maria Aluchna

Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji

Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne

Wydawca: Wolters Kluwer
Kooperencja staje się nieodzownym elementem współczesnej gospodarki światowej. Dowodzą tego rosnąca powszechność zjawiska w skali międzynarodowej oraz jego znaczenie dla rozwoju poszczeg&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców miast

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidua...
Niedostępny
Zobacz więcej
Społeczna gospodarka rynkowa

Społeczna gospodarka rynkowa

Wydawca: Wolters Kluwer
Połączenie efektywności ekonomicznej i sprawiedliwości społecznej oraz wszystkie inne aspekty funkcjonowania społecznej gospodarki rynkowej to tematy szczególnie dziś aktualne. Autorzy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Partycypacja społeczna w samorządzie terytorialnym - Bogdan Dolnicki

Partycypacja społeczna w samorządzie terytorialnym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka zawiera omówienie prawnych aspektów partycypacji społecznej rozumianej jako udział społeczeństwa w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego. Szczególną uwagę po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobiety i ich wpływ na biznes - Alison Maitland

Kobiety i ich wpływ na biznes

Nowa rewolucja gospodarcza

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czas pokera - Koźmiński Andrzej K.

Czas pokera

Książka (twarda)
Niedostępny
Czas pokera - Koźmiński Andrzej K.

Czas pokera

Wydawca: Wolters Kluwer
"Czas pokera" to lektura obowiązkowa i dla tych, którym się wydaje, że wszystko wiedzą, i dla tych, którzy się gubią w dzisiejszym świecie narastającej niepewności, ogromu i...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim - Outlet - Grzegorz Pacek

Wykorzystywanie przez prasę utworó...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim - Outlet - Grzegorz Pacek

Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim - Outlet

Wyjątki, wyłączenia i ograniczenia

Wydawca: Wolters Kluwer
Monografia w sposób kompleksowy przedstawia tematykę wykorzystywania przez prasę materiałów chronionych (potencjalnie) prawem autorskim. Publikacja ma wymiar zarówno praktyczny...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim - Grzegorz Pacek

Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim

Wyjątki, wyłączenia i ograniczenia

Wydawca: Wolters Kluwer
Monografia w sposób kompleksowy przedstawia tematykę wykorzystywania przez prasę materiałów chronionych (potencjalnie) prawem autorskim. Publikacja ma wymiar zarówno praktyczny...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet - Lucy Kung

Strategie zarządzania na rynku med...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet - Lucy Kung

Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet

Autor: Lucy Kung
Wydawca: Wolters Kluwer
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN!Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struk...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 74 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20