0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Brand Impulse - Grzegorz Kosson

Brand Impulse

Książka
Niedostępny
Brand Impulse - Grzegorz Kosson

Brand Impulse

Wydawca: Słowa i Myśli
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu sze...
Niedostępny
Zobacz więcej
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - Robert Stępowski

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Wydawca: Słowa i Myśli
Wyróżnij swoją markę!Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez mod...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak wygrać wybory?

Jak wygrać wybory?

Książka (miękka)
Niedostępny
Jak wygrać wybory?

Jak wygrać wybory?

Wydawca: Słowa i Myśli
Interesujesz się polityką?Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych?Dowiedzieć się jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo?A może chętnie dowiesz się...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak oswoić się z myślą o starości, umieraniu i śmierci - Outlet - Anna Grzywa

Jak oswoić się z myślą o starości, umieraniu i śmierci - Outlet

Autor: Anna Grzywa
Wydawca: Słowa i Myśli
„Śmierci jednak nie trzeba się bać, należy skupić się na tym, żeby żyć, pókiżyjemy, czynić jak najwięcej dobrego, rozwijać się, utrzymywać kontakty z innymiludźmi, ale r&oa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak oswoić się z myślą o starości, umieraniu i śmierci - Anna Grzywa

Jak oswoić się z myślą o starości, umieraniu i śmierci

Autor: Anna Grzywa
Wydawca: Słowa i Myśli
„Śmierci jednak nie trzeba się bać, należy skupić się na tym, żeby żyć, pókiżyjemy, czynić jak najwięcej dobrego, rozwijać się, utrzymywać kontakty z innymiludźmi, ale r&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Outlet - Grzegorz Kosson

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Outlet

Wydawca: Słowa i Myśli
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.&nbs...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Wydawca: Słowa i Myśli
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.&nbs...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesie - Marta Makara-Studzińska

Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Wydawca: Słowa i Myśli
"Jeśli jest w ogóle jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej."Hen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Praktyka brandingu - Maciej Tesławski

Praktyka brandingu

Wydawca: Słowa i Myśli
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnyc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Manipulacja. Jak się przed nią bronić? - Anna Grzywa

Manipulacja. Jak się przed nią bronić?

Autor: Anna Grzywa
Wydawca: Słowa i Myśli
Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka poprzez omówienie technik manipulacji, stara się pokazać jak skutecznie bronić się przez ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tajemnice dynamicznej komunikacji - Ken Davis

Tajemnice dynamicznej komunikacji

Książka (miękka)
Niedostępny
Tajemnice dynamicznej komunikacji - Ken Davis

Tajemnice dynamicznej komunikacji

Autor: Ken Davis
Wydawca: Słowa i Myśli
Czytając, odkryjecie, że tajniki dynamicznej komunikacji wcale nie są takie tajemnicze. To zasady wiarygodne i sprawdzone przez setki mówców na całym świecie – pomogą także i wa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Instynkt przedsiębiorcy - Monica Mehta

Instynkt przedsiębiorcy

Autor: Monica Mehta
Wydawca: Słowa i Myśli
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu....
Niedostępny
Zobacz więcej
Opowieści w marketingu - Jacek Szlak

Opowieści w marketingu

Książka (miękka)
Niedostępny
Opowieści w marketingu - Jacek Szlak

Opowieści w marketingu

Autor: Jacek Szlak
Wydawca: Słowa i Myśli
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za...
Niedostępny
Zobacz więcej
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Wydawca: Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak wygrać wybory samorządowe?

Jak wygrać wybory samorządowe?

Książka (miękka)
Niedostępny
Jak wygrać wybory samorządowe?

Jak wygrać wybory samorządowe?

Wydawca: Słowa i Myśli
Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne pot...
Niedostępny
Zobacz więcej
Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Techniki promocji sprzedaży

Książka (miękka)
Niedostępny
Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Techniki promocji sprzedaży

Wydawca: Słowa i Myśli
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Sięgaj dalej scenariusze szkoleń biznesowych - P. Korpacka

Sięgaj dalej scenariusze szkoleń biznesowych

Wydawca: Słowa i Myśli
„Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych” to dwa szczegółowe scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie prawie 29 godzin ćwi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk - Małgorzata Leduchowska

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Wydawca: Słowa i Myśli
Sprzedawaj „przez słuchawkę” skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozm...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategia marketingowa - Maciej Tesławski

Strategia marketingowa

Wydawca: Słowa i Myśli
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię m...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - Tomasz Reich

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Autor: Tomasz Reich
Wydawca: Słowa i Myśli
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencj...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20