0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Podróż menedżera - Praca zbiorowa

Podróż menedżera

Wydawca: Słowa i Myśli
Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kr...
Książka
39,60 zł 44,00 zł
Niedostępny
Projektowanie strategii marki - Maciej Tesławski

Projektowanie strategii marki

Wydawca: Słowa i Myśli
Poznaj cały proces projektowania strategii marki.Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja...
Książka (miękka)
51,30 zł 57,00 zł
Niedostępny
15,5 kilometra do granicy - DARIUSZ KOBUS

15,5 kilometra do granicy

Autor: DARIUSZ KOBUS
Wydawca: Słowa i Myśli
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kult...
Książka (miękka)
35,10 zł 39,00 zł
Niedostępny
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe - Leszek Stafiej

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Wydawca: Słowa i Myśli
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, praw...
Książka (miękka)
24,30 zł 27,00 zł
Niedostępny
Art branding - Igor Gałązkiewicz

Art branding

Wydawca: Słowa i Myśli
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ? ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem war...
Książka
44,10 zł 49,00 zł
Niedostępny
Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski

Konsument wierny jak pies

Wydawca: Słowa i Myśli
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy s...
Książka (miękka)
39,60 zł 44,00 zł
Niedostępny
Silne marki osobiste zmieniają świat - Walczak - Skałecka Agnieszka

Silne marki osobiste zmieniają świat

Wydawca: Słowa i Myśli
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie?...
Książka (miękka)
42,30 zł 47,00 zł
Niedostępny
Gwoździem w mózg - Leszek Stafiej

Gwoździem w mózg

Wydawca: Słowa i Myśli
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, praw...
Książka (miękka)
56,70 zł 63,00 zł
Niedostępny
Marketing terytorialny - Robert Stępowski

Marketing terytorialny

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Wydawca: Słowa i Myśli
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, w...
Książka (miękka)
26,91 zł 29,90 zł
Niedostępny
Jak nowe technologie zmieniają biznes - Krzysztof Ratnicyn

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Wydawca: Słowa i Myśli
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!
Książka (miękka)
34,20 zł 38,00 zł
Niedostępny
Marketing wartości - Justyna Bakalarska

Marketing wartości

Wydawca: Słowa i Myśli
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to ...
Książka
34,20 zł 38,00 zł
Niedostępny
Tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski

Tak na marginesie strategii

Wydawca: Słowa i Myśli
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospo...
Książka (miękka)
32,40 zł 36,00 zł
Niedostępny
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations - Anna Miotk

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Autor: Anna Miotk
Wydawca: Słowa i Myśli
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków ro...
Książka
42,30 zł 47,00 zł
Niedostępny
Superwizja w coachingu - Anna Chraniuk

Superwizja w coachingu

Wydawca: Słowa i Myśli
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha...
Książka
25,20 zł 28,00 zł
Niedostępny
Kreatywnik Marketing i biznes - Mariola Dołgan

Kreatywnik Marketing i biznes

Wydawca: Słowa i Myśli
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie...
Książka (plastikowa)
19,80 zł 22,00 zł
Niedostępny
W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk

W market[r]ingu

Wydawca: Słowa i Myśli
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zad...
Książka
54,81 zł 60,90 zł
Niedostępny
Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20