0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 160 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Finanse - Stanisław Owsiak - 25 %

Finanse

Książka (miękka)
56,17 zł 74,90 zł
Do koszyka
Finanse - Stanisław Owsiak - 25 %

Finanse

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu finansów zarówno w ujęciu makro-, jak i mikroekonomicznym. Autor przedstawił m.in. istotę finansów i rozumienie tego p...
56,17 zł 74,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie - Magdalena Jerzemowska - 27 %

Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie

Wydawca: PWE
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Marks Stephen G. - 27 %

Ekonomia menedżerska

Wydawca: PWE
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w n...
69,18 zł 94,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy wspomagania decyzji - Waldemar Bojar - 22 %

Systemy wspomagania decyzji

Wydawca: PWE
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ic...
50,35 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie kapitałem ludzkim - 27 %

Zarządzanie kapitałem ludzkim

Procesy - narzędzia - aplikacje

Redaktor: Marta Juchnowicz
Wydawca: PWE
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każ...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing - 27 %

Marketing

Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Wydawca: PWE
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskaz&oa...
50,95 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Redaktor: Ryszard Rapacki
Wydawca: PWE
Książka zawiera wyniki interdyscyplinarnego projektu badawczego osadzonego w nurcie studiów porównawczych nad kapitalizmem, realizowanego przez zespół autorów w latach 2...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych - Stanisław Łobejko

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Wydawca: PWE
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreatywność pracowników i twórcze zespoły - Ryszard Knosala

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Wydawca: PWE
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich os&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Makromarketing - Jacek Kamiński

Makromarketing

Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Wydawca: PWE
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu....
Niedostępny
Zobacz więcej
Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy - Patrycja Chodnicka-Jaworska

Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy

1

Wydawca: PWE
Książka stanowi efekt wieloletnich badań prowadzonych przez Autorkę na Wydziale ZarządzaniaUniwersytetu Warszawskiego. Praca ma na celu zbadanie czterech kluczowych obszarów w zakresie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji - Agnieszka Barcik

Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji

Wydawca: PWE
Głównym celem pracy jest poznanie, zrozumienie i opis oraz wyjaśnienie specyfiki i znaczenia kapitału intelektualnego oraz integrującej roli instrumentu compliance w procesie dochodzenia do ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki - Janusz Bilski

Import kapitału a sfera realna polskiej gospodarki

Wydawca: PWE
Międzynarodowe przepływy kapitałów to jeden z głównych problemów współczesnych finansów międzynarodowych. Od intensywności, kierunków i charakteru transfer...
Niedostępny
Zobacz więcej
Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Liberalizacja rynku usług Unii Europejskiej a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych

Redaktor: Anna Dąbrowska
Wydawca: PWE
Praca naukowa pod redakcją Anny Dąbrowskiej pt. Liberalizacja rynku usług UE a innowacyjność i konkurencyjność polskich przedsiębiorstw usługowych przedstawia aktualne podejście do problematyki pow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się - Eugeniusz Najlepszy

Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się

Wydawca: PWE
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających się. Autorzy skupili uwagę na sposob...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie projektem europejskim

Zarządzanie projektem europejskim

Wydawca: PWE
Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Efe...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce - Zdzisław Czajka

Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

Wydawca: PWE
W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Redaktor: Genowefa Sobczyk
Wydawca: PWE
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z p...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Wydawca: PWE
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •is...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 160 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20