0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2010

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Genowefa Sobczyk

  • Wydawca: PWE

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.

Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Redakcja: Genowefa Sobczyk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320818857
  • EAN: 9788320818857
  • Liczba stron: 274
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Waga: 0.44kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

48,22 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie motywacją pracowników

W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki „Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych system&o...
49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie

Książka z założenia nie jest kompleksowym podręcznikiem akademickim na temat zarządzania ani tym bardziej poradnikiem. Ma charakter monografii i koncentruje się na wybranych kwestiach – uniwersalnych i – jak się wydaje – szczegó...
128,79 zł 159,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów

Sprawne funkcjonowanie apteki zależy od wielu czynników i od spełnienia szeregu ustawowych warunków. Istotne jest, jak wykonują swoje obowiązki zarówno właściciel apteki, jak i poszczególne osoby będące pracownikami apteki, ...
68,30 zł 70,00 zł
Do koszyka

Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms w międzynarodowych tramsakcjach handlowych

Autorka skoncentrowała się na przedstawieniu wieloaspektowych zagad­nień związanych z podejmowaniem decyzji transportowych, jako strategicz­nych decyzji logistycznych w łańcuchu dostaw, osadzonych w problematyce współzależności rozwoju t...
47,79 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:– W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające orga...
331,69 zł
Do koszyka

Zarządzanie technologią i innowacjami w MŚP

Książka ma na celu opracowanie wglądu w przeważające praktyki rozwoju technologii przyjęte w przemyśle wytwórczym w celu realizacji zrównoważonego wzrostu i rozwoju sektora przemysłowego. Okazuje się, że kreatywność i innowacyjność rozkwitają tylko w o...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!