0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 90 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Rachunkowość Podstawy - 22 %

Rachunkowość Podstawy

Wykłady Przykłady Zadania Testy

Redaktor: Ewa Śnieżek
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz ucze...
69,29 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 22 %

Makroekonomia

Książka (miękka)
84,86 zł 109,00 zł
Do koszyka
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 22 %

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
84,86 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o organizacji - 20 %

Nauka o organizacji

Ujęcie dynamiczne

Redaktor: Anna Adamik
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
63,13 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Książka (miękka)
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunek efektywności inwestycji - Waldemar Rogowski - 24 %

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
67,54 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wywiad biznesowy - 16 %

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
65,98 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Globalne łańcuchy wartości - Angelika Kędzierska-Szczepaniak - 19 %

Globalne łańcuchy wartości

Uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania

Wydawca: Nieoczywiste
Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-eko...
72,09 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling - Jacek Goliszewski - 21 %

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
78,48 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling operacyjny - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling operacyjny

Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zm...
77,06 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie w przedsiębiorstwie - Paweł Dittmann - 28 %

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie

Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
56,78 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wskaźniki marketingowe - 22 %

Wskaźniki marketingowe

Redaktor: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
84,86 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie silną marką - Witek-Hajduk Marzanna K. - 20 %

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
63,48 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel - 21 %

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
77,98 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson - 20 %

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
63,48 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zasady Sandlera - David Mattson - 22 %

Zasady Sandlera

49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Autor: David Mattson
Wydawca: Nieoczywiste
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowy...
61,49 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling kosztów

Książka (twarda)
77,06 zł 99,00 zł
Do koszyka
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
77,06 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 18 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
64,86 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyka dla menedżerów - Anna Bielecka - 21 %

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka

Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
62,71 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Książka (twarda)
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologiczne aspekty controllingu - Marta Nowak - 22 %

Psychologiczne aspekty controllingu

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
66,16 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 90 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20