0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Prognozowanie w przedsiębiorstwie - Paweł Dittmann - 29 %

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie

Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
56,29 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 24 %

Makroekonomia

Książka (miękka)
83,20 zł 109,00 zł
Do koszyka
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 24 %

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
83,20 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 24 %

Controlling kosztów

Książka (twarda)
75,56 zł 99,00 zł
Do koszyka
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 24 %

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
75,56 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 18 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
64,98 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Money matters - Elżbieta Jendrych - 27 %

Money matters

Wydawca: Nieoczywiste
The book Money matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language co...
35,62 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski - 32 %

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
46,78 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyka dla menedżerów - Anna Bielecka - 19 %

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka

Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
64,12 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 11 %

Analiza Decyzji

Książka (twarda)
78,80 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 11 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
78,80 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The social space-time of economic activity - Jerzy Hausner - 22 %

The social space-time of economic activity

Towards Economics of Values

Autor: Jerzy Hausner
Wydawca: Nieoczywiste
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory ...
105,08 zł 135,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zawód infobroker - 27 %

Zawód infobroker

Polski rynek informacji

Wydawca: Nieoczywiste
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, sp...
57,87 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Coaching sprzedawców - Keith Rosen - 19 %

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży

Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dlaczego jedni są bogaci a inni nie - Bohdan Wyżnikiewicz - 21 %

Dlaczego jedni są bogaci a inni nie

Wydawca: Nieoczywiste
Rozkładem dochodów rządzi krzywa logarytmiczno-normalna. Taka jest najważniejsza teza tej książki. Mówiąc wprost, jedni są bogaci, a inni biedni dlatego, że z wielu rozmaitych powod&o...
38,60 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The social space-time of economic activity - Jerzy Hausner - 22 %

The social space-time of economic activity

Towards Economics of Values

Autor: Jerzy Hausner
Wydawca: Nieoczywiste
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory ...
132,33 zł 170,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o organizacji - 18 %

Nauka o organizacji

Ujęcie dynamiczne

Redaktor: Anna Adamik
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
64,64 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategia korporacji - Mariola Ciszewska-Mlinarić - 23 %

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
45,60 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20