Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. ...
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioura...
Książka jest zbiorem najnowszej wiedzy dotyczącej inteligencji emocjonalnej liderów współczesnych przedsiębiorstw zarówno publicznych jak i prywatnych. Szczególną rolę w...
Advances in intelligent methods have significantly modified the business organization of enterprises and the way they do business. The efficient management of the new form of business needs new too...
The book is the result of a research project funded by a grant from Poland’s Ministry of Science and Higher Education. The name of the project was “The influence of Poland’s acces...
Najnowsza książka prof. Andrzeja K. Koźmińskiego dotyczy głównych problemów zarządzania w gospodarce globalnej, zmian w zarządzaniu w polskich firmach po 1989 r. oraz kształcenia przy...
The reviewed book contains a discussion on the sources of barriers in management in a cross-cultural environment. It also includes a presentation of chosen aspects of organisational behaviours that...
The book provides an overview of the different concepts and scenarios of events resulting from the globalized world, technological revolutions, changes in management paradigms and ways of managing ...