0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Customer engagement (Miękka)

Management practices in the consumer goods and services sector

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
55,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Customer engagement

Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:
1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?
2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?
3. What are the basics of customer engagement management?
4. What are the external conditions for customer engagement management ?
5. What is the intensity of customer engagement in business practice?
6. What are the consequences of customer engagement for firms?
7. What are the firms’ efforts in managing customer engagement?

The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9788380858619
  • EAN: 9788380858619
  • Liczba stron: 170
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

30,79 zł 36,75 zł
Do koszyka

English for Customer Care with CD

To doskonała pomoc dla osób zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów anglojęzycznych. Nabyta dzięki niemu wiedza przyda się zarówno podczas rozmowy telefonicznej w Call Center przy obsłudze infolinii, jak i przy wymianie ...
42,65 zł 53,00 zł
Do koszyka

Efektywność inwestycyjna Funduszy Emerytalnych

Autor w przystępny sposób wyjaśnia ideę funkcjonowania funduszy emerytalnych oraz analizuje ich działalność. Z lektury książki Czytelnik dowie się o: - Ewolucji systemów emerytalnych na świecie i w Polsce; - Roli funduszy emerytalnych w k...
38,98 zł 47,00 zł
Do koszyka

O nową jakość edukacji nauczycieli

Autorzy zwracają uwagę na relacje między pedagogiką jako jedną z dyscyplin naukowych a edukacją jako specyficznym rodzajem praktyki społecznej. Podejmują zagadnienia kształcenia i przygotowania nauczycieli do zawodu oraz ich dalszego rozwoju. Pos...
90,54 zł 99,00 zł
Do koszyka

Optymalizacja zatrudnienia, wynagrodzeń i struktur organizacyjnych

Warunki współczesnej gospodarki i wprowadzane na dużą skalę zmiany w organizacjach wymagają profesjonalnych przedsięwzięć w obszarze HR, przede wszystkim racjonalizacji poziomu zatrudnienia oraz dostosowania potencjału zatrudnionych do nowych wy...
35,43 zł 42,00 zł
Do koszyka

Gender Perspektywa antropologiczna Tom 1

To antologia 11 tekstów autorów zagranicznych, zarówno klasycznych, jak nowych specjalnie napisanych do tego zbioru, zgrupowanych w trzech częściach: "Rodzina i pokrewieństwo", "Płeć kulturowa a naród, państwo...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Kreatywność w reklamie

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.