0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Customer engagement

(Miękka)

Management practices in the consumer goods and services sector

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Customer engagement

Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:
1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?
2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?
3. What are the basics of customer engagement management?
4. What are the external conditions for customer engagement management ?
5. What is the intensity of customer engagement in business practice?
6. What are the consequences of customer engagement for firms?
7. What are the firms’ efforts in managing customer engagement?

The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 9788380858619
  • EAN: 9788380858619
  • Liczba stron: 170
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka

Techniki sprzedaży zdalnej

„Nie da się sprzedawać́ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozy...
67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

Customer Experience Management

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam ja...
39,98 zł 44,90 zł
Do koszyka

Dynamics of Team Engagement:

Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na cze...
21,04 zł 29,00 zł
Do koszyka

Rozruch inwestycyjny

Autor zadaje pytanie, czy książki o zmianach, psychologii wsparcia działań są jeszcze potrzebne. Uważa, że są ważne, jeśli szuka się kolejnych podpowiedzi na udoskonalenie swojego podejścia do mentalnej transformacji.Książka powstała po to, aby u...
19,25 zł 30,35 zł
Do koszyka

Ekonomia i polityka

Publikacja jednego z najwybitniejszych ekonomistów XX wieku - profesora Ludwiga von Misesa. Powstała w oparciu o cykl jego wykładów wygłoszonych w Argentynie w 1959 roku, których treścią była analiza prawd historycznych objaśnianyc...
60,98 zł
Do koszyka

Total Customer Growth

"Rock Solid ABM Bible," - Charles Cantu, founder of Rest Digital"TCG Will be the Next Acronym on Every Marketers Lips," - Bob Abrahamson, chief marketing officer, pCare...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!