0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 20 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Adaptacyjne uczenie się a oczekiwania inflacyjne konsumentów - Ewa Stanisławska

Adaptacyjne uczenie się a oczekiwania inflacyjne konsumentów

Autorka przybliża jeden z modeli formułowania oczekiwań ekonomicznych, tzw. adaptacyjne uczenie się. Publikacja zawiera prezentację różnych poglądów na proces formułowania oczekiwań: ...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia kosztów transakcyjnych - geneza i kierunki rozwoju - Łukasz Hardt

Ekonomia kosztów transakcyjnych - geneza i kierunki rozwoju

Autor: Łukasz Hardt
Książka rekonstruuje historię powstania i rozwoju ekonomii kosztów transakcyjnych, a także opisuje najważniejsze nurty badawcze tego obszaru teorii ekonomii, a więc przede wszystkim podejści...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Europejska polityka sąsiedztwa - Paula Marcinkowska

Europejska polityka sąsiedztwa

Unia Europejska i jej sąsiedzi - wzajemne relacje i wyzwania

Po rozszerzeniu Unii Europejskiej w latach 2004 i 2007, krąg najbliższych sąsiadów UE uległ zasadniczej zmianie. W odpowiedzi na potrzebę ustanowienia spójnej polityki UE wobec jej ot...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Histereza bezrobocia w Polsce - Joanna Tyrowicz

Histereza bezrobocia w Polsce

Prezentowana książka imponuje szerokością perspektywy teoretycznej i znajomością zagadnień współczesnej ekonomiki pracy. [...] Teoria przedstawiana w książce jest nie tylko ujęta w spos&oacu...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innowacje i konkurencyjność - Władysław Świtalski

Innowacje i konkurencyjność

W książce autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podst...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Korzyści z zatrudnienia - Tomasz Gajderowicz

Korzyści z zatrudnienia

Dekompozycja i wycena

Książka jest kompleksowym opracowaniem kryteriów decyzji o podejmowaniu i utrzymaniu zatrudnienia – fundamentalnej dla funkcjonowania rynku pracy oraz kluczowej dla zrozumienia skompli...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Oczekiwania inflacyjne konsumentów - Tomasz Łyziak

Oczekiwania inflacyjne konsumentów

Pomiar i testowanie

Prezentowana książka zawiera przegląd metod umożliwiających regularną obserwację i analizę oczekiwań inflacyjnych na podstawie konsumenckich danych ankietowych oraz dokonuje oceny użyteczności tych...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Odkrywać! Ujawniać! Objaśniać! - Przemysław Biecek

Odkrywać! Ujawniać! Objaśniać!

Zbiór esejów o sztuce prezentowania danych

Zbiór esejów o sztuce pokazywania danych to próba usystematyzowania wiedzy przydatnej do projektowania i wykonania dobrej wizualizacji danych. Nie jest to proste. Z jednej stro...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Propensity Score Matching - Paweł Strawiński

Propensity Score Matching

Własności małopróbkowe

Książka omawia własności statystyczne metody Propensity Score Matching w małej próbie. Porównano w niej na gruncie symulacji różne estymatory łączenia wykorzystujące prawdopodo...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przezorność. Kto oszczędza w Polsce - Barbara Liberda

Przezorność. Kto oszczędza w Polsce

Przeprowadzona przez Autorkę analiza pokazuje nowe trendy w oszczędzaniu w Polsce oraz utrwalenie niektórych zachowań oszczędnościowych.Kto właściwie oszczędza w Polsce? Kto jest bardz...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations a demokracja - Teresa Święćkowska

Public relations a demokracja

Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów P...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Regionalizm handlowy w XXI wieku - Katarzyna Śledziewska

Regionalizm handlowy w XXI wieku

Przesłanki teoretyczne i analiza empiryczna

Książka jest kompleksowym opracowaniem teorii regionalizmu handlowego oraz badań empirycznych wpływu tego procesu na współpracę gospodarczą na świecie. Regionalizm handlowy stał się w XXI wi...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej

Reprezentacja interesów gospodarczych i społecznych w Unii Europejskiej

Zbiór artykułów dotyczących rzecznictwa interesów w Unii Europejskiej, w szczególności działań na rzecz polskich interesów gospodarczych i społecznych. Autorzy zw...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Role Unii Europejskiej w regionie Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu - Justyna Zając

Role Unii Europejskiej w regionie Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu

Książka jest politologiczną analizą ról Unii Europejskiej w regionie Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu. Przedstawia czynniki, które wpływają na treść polityki Unii na tym ob...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strukturalne aspekty rozwoju gospodarczego - Anna Bąkiewicz

Strukturalne aspekty rozwoju gospodarczego

Doświadczenia azjatyckie

Publikacja poświęcona przemianom strukturalnym, jakie towarzyszą wzrostowi gospodarczemu w długim czasie. Uwaga autorki skoncentrowana jest na przemianach instytucyjno-organizacyjnych w czterech wy...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Suwerenność i pieniądz w Europie 1870-2002 - Maria Dunin-Wąsowicz

Suwerenność i pieniądz w Europie 1870-2002

Monografia analizuje problematykę relacji suwerenność-pieniądz w państwie narodowym na przykładzie międzynarodowych porozumień monetarnych, których tło stanowiły kolejno: pieniądz kruszcowy ...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Tworzenie przedsiębiorstwa - Beata Glinka

Tworzenie przedsiębiorstwa

Szanse, realizacja, rozwój

Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy – zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięw...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Autor: Anna Giza
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmia...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne państwo dobrobytu - Wiktor Rutkowski

Współczesne państwo dobrobytu

Ekspansja, kryzysy, spory

Książka prezentuje porównawczą analizę rozmiarów, struktury i instytucjonalnych rozwiązań w dziedzinie zabezpieczenia społecznego w wybranych krajach, jest także próbą oceny ic...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wstęp do statystyki - Alicja Maksimowicz-Ajchel

Wstęp do statystyki

Metody opisu statystycznego

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF.Podręcznik dla studentów kierunków ekonomicznych, jednak ze względu na zakres materiału może być polecany studentom kurs...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 20 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20