20 prostych projektów Raspberry Pi to kolekcja projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrana dla dzieci, rodziców, nauczycieli czy h...
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne blo...
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odt...
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, któr...
Wraz z rozwojem cyfryzacji, w tym m.in. intensywnego rozwoju Internetu Rzeczy, rośnie znaczenie automatyzacji procesów biznesowych oraz użycia inteligentnych systemów wspomagania decy...
Na dobry początek to pierwsza książka z serii JS, jakiego jeszcze nie znasz, dzięki której zaczniesz swoją przygodę z głębszą znajomością języka JavaScript. Publikacja analizuje JS na wielu ...
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. O...
Drogi Czytelniku, czy słysząc w mediach po raz kolejny o sztucznej inteligencji czujesz dziwną mieszankę ekscytacji i strachu? Natychmiast wracasz myślami do kadrów z filmów typu &bdq...
Nowe, drugie wydanie bestsellerowej książki, która jest atrakcyjnym wprowadzeniem do świata programowania. Została ona całkowicie zaktualizowana, poprawiona i dostosowana do najnowszej wersj...
Toczy się cicha rewolucja. (…) Maszyny, które przejawiają właściwości przypominające żywe istoty przyciągają sporo uwagi. Nadszedł czas, by dowiedzieć się o nich czegoś więcej. W jaki sposób dzi...
Popraw swoje rozumienie Scruma dzięki doświadczeniu i zebranej wiedzy ekspertów z całego świata. Książka Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć to zbiór 97 esejów o...
Ebook Scrum. 37 wzorców organizacji projektowej autorstwa Jeffa Sutherlanda i Jima Copliena to zbiór praktycznych porad dla praktyków, którzy chcą dowiedzieć się, jak na...
Ebook Scrum. 56 wzorców strumienia wartości autorstwa Jeffa Sutherlanda i Jima Copliena to zestaw gotowych wzorców działania, dzięki którym zorganizujesz pracę nad projektem ta...
Ebook Skrzynka narzędziowa architekta oprogramowania autorstwa Michaela Keelinga to opis zestawu działań dedykowany architektom oprogramowania, które pomogą mu lepiej zorganizować i uporządk...
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i ...
Historia robotyki i sztucznej inteligencji jest pod wieloma względami także historią prób opanowania takich technologii przez ludzkość. Od czasu powstania praskiego Golema toczą się dyskusje...
Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczani...
Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów:• Badania operacyjne,• Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych,&bu...
Ten innowacyjny podręcznik powstał z myślą o studentach fizyki i inżynierii. Oferuje zbiór interesujących projektów-problemów z różnych obszarów fizyki. Ich rozwi...
Sztuczne sieci neuronowe są uogólnionym modelem obliczeniowym wzorowanym na zachowaniu komórek nerwowych, a więc czerpią z analogii do budowy mózgu. Ta analogia nie jest jednak...