0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

20 prostych projektów Raspberry Pi

(eBook)

Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Rui Santos, Sara Santos

  • Tłumacz: Małgorzata Dąbkowska-Kowalik

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

20 prostych projektów Raspberry Pi

20 prostych projektów Raspberry Pi to kolekcja projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrana dla dzieci, rodziców, nauczycieli czy hobbystów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności techniczne.
Książka krok po kroku uczy, jak realizować interaktywne projekty z wykorzystaniem Raspberry Pi – małego i niedrogiego komputera – takie jak np. cyfrowy zestaw perkusyjny, robot kontrolowany przez WiFi, gra Pong, alarm antywłamaniowy wysyłający powiadomienia e-mail, domowa kamera do monitoringu, detektor wycieku gazu, stacja pogodowa czy gadżety Internetu Rzeczy (IoT) sterujące elektroniką w całym domu. W trakcie lektury czytelnik pracuje z podstawowymi komponentami, takimi jak diody LED, ekrany LCD, kamery i czujniki oraz gry i zabawki. Uczy się, jak skonfigurować własny serwer WWW, stworzyć pierwszą stronę internetową czy napisać prostą grę komputerową. Każdy projekt zawiera instrukcje krok po kroku, kolorowe zdjęcia i diagramy, a także kompletny kod, dzięki któremu czytelnik ożywi swoje projekty.
Publikacja doskonale nadaje się dla osób początkujących, dzieci i hobbystów. Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć działać i zrobić coś interesującego, 20 prostych projektów Raspberry Pi będzie twoim przewodnikiem.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Beletrystyka i literatura faktu »
    3. Literatura edukacyjna dla dzieci
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Redakcja: Rui Santos, Sara Santos
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-200-6121-5
  • ISBN druku: 978-83-01-20535-5
  • Liczba stron: 300
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
PODZIĘKOWANIA XVI
WPROWADZENIE XVII
	DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA? XVII
	O KSIĄŻCE XVIII
	CO JEST POTRZEBNE DO TEJ KSIĄŻKI? XVIII
	UKŁAD KSIĄŻKI XIX
ELEMENTARZ 2
PIERWSZE KROKI Z RASPBERRY PI 3
	ZASTOSOWANIE RASPBERRY PI 4
	ROZRÓŻNIANIE PŁYT 5
	POZNAWANIE RASPBERRY PI I JEGO WYPOSAŻENIA 6
	LISTA KOMPONENTÓW PROJEKTÓW 9
ŁADOWANIE SYSTEMU OPERACYJNEGO 11
	POBIERANIE NOOBS 11
	FORMATOWANE KARTY MICROSD W SYSTEMIE WINDOWS LUB MACOS 12
	FORMATOWANIE KARTY MICROSD W LINUKSIE 13
	ŁADOWANIE RASPBIANA NA KARTĘ MICROSD 15
KONFIGUROWANIE RASPBERRY PI JAKO KOMPUTERA STACJONARNEGO 15
	ŁĄCZENIE RASPBERRY PI 15
	PIERWSZE URUCHOMIENIE PI 17
	WYCIECZKA PO PULPICIE 20
	ZAMYKANIE, PONOWNE URUCHAMIANIE I WYLOGOWYWANIE 24
PIERWSZE KROKI W PYTHONIE 25
	PYTHON 3 INTEGRATED DEVELOPMENT ENVIRONMENT 25
	PODSTAWOWE INSTRUKCJE PYTHONA 26
	EDYTOR PYTHONA 29
	NASZ PIERWSZY PROGRAM W PYTHONIE 30
	TWORZENIE PROSTEGO KALKULATORA 34
DIODY LED 37
PROJEKT 1: MIGAJĄCA DIODA LED 38
WPROWADZENIE DO PINÓW GPIO 40
WPROWADZENIE DO DIOD LED 42
ZNAJDOWANIE WŁAŚCIWEGO REZYSTORA 42
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 43
PISANIE SKRYPTU 45
	WPROWADZANIE SKRYPTU 45
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 47
DALSZE 47
PROJEKT 2: LATARKA LED Z PRZYCISKIEM 48
WPROWADZENIE DO PRZEŁĄCZNIKÓW I PRZYCISKÓW 50
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 51
PISANIE SKRYPTU 52
DALSZE KROKI 53
PROJEKT 3: ŚCIEMNIACZ LED 54
WPROWADZENIE DO POTENCJOMETRÓW 56
	CZYTANIE SYGNAŁÓW ANALOGOWYCH ZA POMOCĄ RASPBERRY PI 57
	PRZETWORNIKI ANALOGOWO-CYFROWE 57
	MODULACJA SZEROKOŚCI IMPULSÓW 58
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 59
PISANIE SKRYPTU 60
	WPROWADZANIE SKRYPTU 61
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 62
DALSZE KROKI 63
PROJEKT 4: GRAFICZNY INTERFEJS UŻYTKOWNIKA DLA WIELOKOLOROWEJ DIODY LED 64
WPROWADZENIE DO DIOD LED RGB 66
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 67
PISANIE SKRYPTU 68
	STEROWANIE NATĘŻENIEM I ZAMYKANIE OKNA 70
	PROJEKTOWANIE INTERFERSU UŻYTKOWNIKA ZA POMOCĄ TKINTER 71
	URUCHOMIENIE SKRYPTU 72
DALSZE KROKI 73
PROJEKT 5: PASKI TĘCZOWEGO ŚWIATŁA 74
WPROWADZANIE DO ADRESOWALNEGO PASKA LED RGB W S2812B 76
WPROWADZANIE DO KONWERTERA POZIOMÓW LOGICZNYCH 77
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 78
PISANIE SKRYPTU 81
	INSTALOWANIE BIBLIOTEKI W S281X 81
	WŁĄCZENIE KOMUNIKACJI SPI 82
	WPROWADZANIE SKRYPTU 82
	WYKONYWANIE SKRYPTU 86
DALSZE KROKI 87
EKRANY 89
PROJEKT 6: PRZYPOMNIENIE NA WYŚWIETLACZU LCD 90
WPROWADZENIE DO WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO 92
	LUTOWANIE LISTWY WTYKOWEJ 93
	UKŁAD PINÓW MODUŁU LCD 93
ŁĄCZENIE OBWODU 94
PISANIE SKRYPTU 95
	INSTALOWANIE BIBLIOTEKI PYTHONA DLA WYŚWIETLACZA LCD ZNAKÓW 95
	WYŚWIETLANIE WIADOMOŚCI ZNAKOWEJ 96
	DODAWANIE INNEJ FUNKCJONALNOŚCI 98
	PRZEWIJANIE WIADOMOŚCI PRZYPOMNIENIA 98
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 101
DALSZE KROKI 101
PROJEKT 7: MINIPO GODYNKA 102
WPROWADZANIE DO WYŚWIETLACZA OLED 104
KORZYSTANIE Z API OPENWEATHERMAP 105
	ZROZUMIENIE SKŁADNI JSON 106
	TWORZENIE ŻĄDANIA API 108
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 109
PISANIE SKRYPTU 110
	INSTALOWANIE BIBLIOTEKI DLA WYŚWIETLACZA OLED 110
	WŁĄCZANIE KOMUNIKACJI I2C 111
	WPROWADZANIE SKRYPTU 112
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 116
DALSZE KROKI 116
PROJEKT 8: PONG Z SENSE HAT 117
WPROWADZENIE DO GRY PONG 119
WPROWADZENIE DO SENSE HAT RASPBERRY PI 119
	MONTOWANIE PŁYTY 119
	UŻYCIE EMUL ATORA SENSE HAT 120
KORZYSTANIE Z FUNKCJI I KONTROLEK SENSE HAT 121
	STEROWANIE MATRYCĄ LED 121
	CZYTANIE DANYCH Z JOYSTICKA 124
PISANIE SKRYPTU 125
	WPROWADZANIE SKRYPTU 125
	URUCHAMIANIE SKR YPTU 130
DALSZE KROKI 130
CZUJNIKI 131
PROJEKT 9: WIELOFUNKCYJNA STACJA CZUJNIKÓW POGODOWYCH 132
SENSE HAT JAKO STACJA POGODOWA 134
	CZUJNIK TEMPERATURY 134
	CZUJNIK WILGOTNOŚCI 134
	CZUJNIK CIŚNIENIA BAROMETRYCZNEGO 134
ODCZYTYWANIE TEMPERATURY, WILGOTNOŚCI I CIŚNIENIA 135
TWORZENIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA DLA NASZYCH ODCZYTÓW 136
PISANIE SKRYPTU 138
	TWORZENIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA 139
	AUTOMATYCZNA AKTUALIZACJA ODCZYTÓW 140
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 141
DALSZE KROKI 141
PROJEKT 10: ALARM ANTYWŁAMANIOWY Z PO WIADOMIENIEM PR ZEZ E-MAIL 142
WPROWADZENIE DO CZUJNIKA RUCHU PIR 144
WYSYŁANIE E-MAILA ZA POMOCĄ PYTHONA 144
	ZNAJDOWANIE SZCZEGÓŁÓW DOTYCZĄCYCH SERWERA SMTP 145
	SKRYPT DO WYSYŁANIA WIADOMOŚCI E-MAIL 145
	URUCHAMIANIE SKRYPTU WYSYŁAJĄCEGO WIADOMOŚCI 147
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 147
PISANIE SKRYPTU 149
DALSZE KROKI 151
PROJEKT 11: ALARM Z CZUJNIKIEM GAZU I DYMU 152
WPROWADZENIE DO CZUJNIKA GAZU I DYMU MQ-2 154
WPROWADZENIE DO BRZĘCZYKA PIEZOELEKTRYCZNEGO 155
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 155
PISANIE SKRYPTU 157
	USTAWIANIE WARTOŚCI PROGU 158
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 159
DALSZE KROKI 159
PROJEKT 12: REJESTRATOR DANYCH 159
O TEMPERATURZE I WILGOTNOŚCI 160
WPROWADZENIE DO CZUJNIKA DHT22 162
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 162
PISANIE SKRYPTU 163
	INSTALOWANIE BIBLIOTEKI DHT22 163
	WPROWADZANIE SKRYPTU 164
	TWORZENIE, ZAPISYWANIE I ZAMYKANIE PLIKÓW .TXT 166
URUCHAMIANIE SKRYPTU 166
DALSZE KROKI 167
KAMERY 169
PROJEKT 13: WYKRYWACZ WŁAMAŃ Z FOTOREJESTRACJĄ 170
WPROWADZENIE DO MODUŁU KAMERY RASPBERRY PI 172
BUDOWA WYKRYWACZA WŁAMAŃ 173
	WŁĄCZANIE KAMERY 173
	PODŁĄCZANIE KAMERY 174
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 174
PISANIE SKRYPTU 175
	WPROWADZANIE SKRYPTU 176
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 178
DALSZE KROKI 178
PROJEKT 14: DOMOWA KAMERA DO MONITORINGU 179
REJESTROWANIE WIDEO W PLIKU 181
PISANIE SKRYPTU 182
	WPROWADZANIE SKRYPTU 183
	URUCHAMIANIE SKRYPTU 185
DALSZE KROKI 186
APLIKACJE WWW 187
PROJEKT 15: BUDOWANIE SWOJEJ PIERWSZEJ STRONY WWW 188
KONFIGUROWANIE PLIKÓW PROJEKTU 190
KONFIGUROWANIE STRONY WWW W HTML 190
	KONFIGUROWANIE PODSTAWOWEJ ZAWARTOŚCI 190
	DODAWANIE TYTUŁU, NA GŁÓWKÓW I AKAPITÓW 191
	OGLĄDANIE NASZEJ STRONY WWW 192
	DODAWANIE ŁĄCZY, OBRAZÓW I PRZYCISKÓW 193
NADAWANIE STYLU STRONIE ZA POMOCĄ CSS 196
	OSADZANIE ARKUSZA STYLÓW 196
	NADAWANIE STYLU ZAWARTOŚCI HTML 197
	NADAWANIE STYLU NAGŁÓWKOWI 197
	OKREŚLANIE STYLU KLASY TITLE 198
	NADAWANIE STYLU NAGŁÓWKOM, AKAPITOM I ŁĄCZOM 201
	NADAWANIE STYLU PRZYCISKOWI 202
DALSZE KROKI 203
PROJEKT 16: ŁĄCZENIE ELEKTRONIKI Z WWW 204
WPROWADZENIE DO SERWERÓW WWW 206
WPROWADZENIE DO MODUŁU PRZEKAŹNIKA 207
	UKŁAD PINÓW PRZEKAŹNIKA 207
	UŻYWANIE PRZEKAŹNIKA 208
OPIS PROJEKTU 209
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 209
PRZYGOTOWYWANIE PI DO URUCHOMIENIA SERWERA WWW 211
	INSTALOWANIE FLASKA 211
	PORZĄDKOWANIE PLIKÓW 212
PISANIE SKRYPTU 212
	TWORZENIE SERWERA WWW 212
	PISANIE PLIKU HTML 214
PISANIE PLIKU CSS 215
	URUCHAMIANIE SERWERA WWW 216
DALSZE KROKI 217
PROJEKT 17: CENTRUM STEROWANIA INTERNETEM RZECZY ZA POMOCĄ NODE-RED 218
WPROWADZENIE DO NODE-RED 220
	INSTALOWANIE WĘZŁÓW DHT22 220
	PIERWSZE KROKI Z NODE-RED 221
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 224
TWORZENIE SCHEMATU 225
	TWORZENIE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA PULPITU 225
	ŁĄCZENIE WĘZŁÓW PRZEWODAMI 227
URUCHAMIANIE APLIKACJI 231
DALSZE KROKI 232
GRY I ZABAWKI 233
PROJEKT 18: PERKUSJA CYFROWA 234
PRZYGOTOWANIE AUDIO 236
	KONFIGUROWANIE AUDIO 236
	UZYSKIWANIE PRZYKŁADOWYCH PLIKÓW AUDIO 236
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 238
PISANIE SKRYPTU 240
DALSZE KROKI 241
PROJEKT 19: TWORZENIE GRY W SCRATCHU: GŁODNA MAŁPA 242
WPROWADZENIE DO SCRATCH 2 244
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 245
TWORZENIE SKRYPTU 246
	TWORZENIE DUSZKÓW I WYBIERANIE TŁA SCENY 247
	EDYCJA DUSZKÓW 248
	DODAWANIE KONTROLEK DO DUSZKA MAŁPY 248
	TESTOWANIE NA SZEGO SKRYPTU 250
	TWORZENIE CZASOMIERZA ODLICZAJĄCEGO WSTECZ 250
	ZLICZANIE I WYŚWIETLANIE WYNIKU 251
	SPRAWIENIE, ŻE BANANY SPADAJĄ Z NIEBA 252
	DODAWANIE ZEPSUTYCH BANANÓW 253
GRANIE 255
DALSZE KROKI 256
PROJEKT 20: ROBOT STEROWANY ZDALNIE PRZEZ WI-FI 257
ZARYS PROJEKTU 259
PRZYGOTOWANIE RASPBERRY PI 260
ŁĄCZENIE ELEMENTÓW OBWODU PRZEWODAMI 262
	ŁĄCZENIE SILNIKÓW DC Z MOTOZERO 262
	STEROWANIE SILNIKAMI ZA POMOCĄ MOTOZERO 263
PISANIE APLIKACJI 264
	ZNAJDOWANIE ADRESU IP RASPBERRY PI 264
	TWORZENIE SCHEMATU NODE-RED 265
	WPROWADZANIE SKRYPTU 268
	URUCHOMIENIE APLIKACJI 270
PODŁĄCZANIE ROBOTA DO ZASILANIA 271
DALSZE KROKI 271
PRZEWODNIK PO PINACH GPIO RASPBERRY PI 272
DEKODOWANIE WARTOŚCI REZYSTORÓW 275

Inni Klienci oglądali również

35,37 zł 39,30 zł
Do koszyka

Prawo Przyciągania i praktyka uważności. 45 prostych ćwiczeń i relaksujących medytacji dla osiągnięcia zdrowia, bogactwa i miłości

Wielu z nas uważa swoje życie za mało satysfakcjonujące i wciąż żyje w przekonaniu, że większość marzeń pozostanie niezrealizowanych. Szansę na zmianę tego stanu rzeczy dają Prawo Przyciągania i praktyka uważności. Uruchomione dzięki nim pozytywne myśl...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Śmiertelnie prosta gra

Typowe amerykańskie miasto staje się świadkiem czarnej serii morderstw. W niewyjaśnionych okolicznościach znikają młode kobiety. Co jakiś czas odnajdywane są kolejne ciała, bestialsko zmasakrowane i zgwałcone. Porucznik Ernest Minneman i detektyw Ra...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Zwinne zarządzanie zespołami projektowymi. Praktyki zwinne w tworzeniu wartości dla interesariuszy projektów wytwarzania oprogramowania

Autorzy dokonali przeglądu najważniejszych pojęć i koncepcji dotyczących zwinnego zarządzania zespołami, projektami i przedsiębiorstwami zorientowanymi projektowo.Zakres pracy i jej struktura łączą omówienie problematyki zarządzania ...
34,58 zł 49,40 zł
Do koszyka

Akupresura – prosta i skuteczna metoda uzdrawiania.

Ta publikacja nauczy Cię zasad i praktykowania akupresury w domu. Terapia wywodzi się z Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i pomaga w odzyskiwaniu równowagi energetycznej yin i yang. Masaż punktów akupresury pozwala wzbudzić impulsy, dzięki k...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Skup się. Prosta droga do sukcesu

Jak uporządkować swoje życie i poradzić sobie z natłokiem informacji i zajęć? Dlaczego jesteśmy nieefektywni i ciągle zmęczeni?Dlatego, że żyjemy w naszej skrzynce pocztowej, nie potrafimy zrezygnować z ciągłego odbi...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Finansowanie inwestycji infrastrukturalnych przez kapitał prywatny na zasadzie project finance (wyd. II). Rozdział 3. FORMY FINANSOWANIA PRZEZ KAPITAŁ PRYWATNY PROJEKTÓW INFRASTRUKTURALNYCH NA ZASADACH PROJECT FINANCE

Wraz ze zwiększaniem się udziału sektora prywatnego w przedsięwzięciach infrastrukturalnych rośnie znaczenie techniki project finance, której podstawowym założeniem jest oparcie finansowania projektu na środkach dłużnych, spłacanych wyłącznie z ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!