Laboratorium w szufladzie” to cykl przeznaczony dla osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów… a przede wszystkim praktyków. Czytelnicy znajdą wiele insp...
„Laboratorium w szufladzie” to cykl przeznaczony dla osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów… a przede wszystkim praktyków. Czytelnicy znajdą wie...
Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena interneto...
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska....
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci?...
Laboratorium w szufladzie” to cykl przeznaczony dla osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów… a przede wszystkim praktyków. Czytelnicy znajdą wiele insp...
Czy znasz powiedzenie że matematykowi do pracy wystarczy kartka, ołówek i kosz na śmieci? To nieprawda! Pasjonującą, efektowną i praktyczną matematykę poznaje się dopiero w laboratorium. Uśc...
„Laboratorium w szufladzie” to cykl książek przeznaczonych dla osób ciekawych świata, pasjonatów, hobbystów, a przede wszystkim praktyków i eksperymentator&o...
Laboratorium w szufladzie. Modelarstwo i robotyka to książka, w której autorzy pokazują, jak budować i jak programować modele maszyn. W pierwszej części, poświęconej budowie modeli, poznasz ...
Książka jest kontynuacją serii „Laboratorium w szufladzie” poruszającej tematy z szeroko rozumianych nauk przyrodniczych.Cechy szczególne książki to:- unikalność w sk...
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska...
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś ...
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie technik...