Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właśc...
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję.Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkre...
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ic...
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzićPublikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedycz...
ADMINISTRATOR i MENEDŻER NIERUCHOMOŚCI to miesięcznik adresowany do zarządców nieruchomości budynkowych: m.in. spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, towarzystw budownictwa spo...
ADMINISTRATOR i MENEDŻER NIERUCHOMOŚCI to miesięcznik adresowany do zarządców nieruchomości budynkowych: m.in. spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, towarzystw budownictwa spo...
ADMINISTRATOR i MENEDŻER NIERUCHOMOŚCI to miesięcznik adresowany do zarządców nieruchomości budynkowych: m.in. spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, towarzystw budownictwa spo...
Książka jest trzecim tomem przedstawiającym wyniki badań nad Wielkim Resetem. Badania te odnoszą się do globalnych korelatów i cywilizacyjnych regulatorów opisywanego planu przebudowy...
W monografii określono rodzaj, znaczenie i charakter oddziaływania barier logistycznych na międzynarodowe łańcuchy dostaw. Na podstawie przeprowadzonych badań sformułowano liczne wskazówki d...
Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed ...
Niniejsza praca to kompleksowe studium, które oferuje wnikliwe spojrzenie na ekonomiczne i prawne aspekty bezpieczeństwa w Europie. Autorzy przedstawiają skomplikowane relacje między gospoda...
Region ekonomiczny, jako jednostka przestrzenna o charakterze społeczno-gospodarczym, w ostatnich latach ulega dużym przeobrażeniom. Jednocześnie jest on istotnym elementem formułowania i realizacj...
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i twor...
Rewolucyjna książka, która nauczy cię, jak korzystać z niepowodzeń, napisana przez badaczkę bezpieczeństwa psychicznego i wielokrotnie nagradzaną profesor Harvard Business School, Amy Edmond...
Książka „Dochodowa praca w domu dzięki darmowym aplikacjom AI”, napisana przez specjalistkę, która sama osiągnęła sukces w pracy z domu, zawiera strategie, umiejętności i wiedzę,...
Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej gru...
Porywająca opowieść o nadejściu ery zaawansowanych układów scalonych i o brytyjskiej firmie technologicznej, która stworzyła ich projektyNiewielkie krzemowe płytki, napędzające ...
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W każdym, oprócz osadzenia w różnorodnych ramach koncepcyjnych i teoretycznych, autorka pokazuje wyniki badań zarówno światowych,...
Ambasador u schyłku XX w. to nie ambasador z końca wiekuXVII czy XVIII, nawet XIX. Nie tylko nie jest ważnym decydentem.Ambasador nieraz nie jest już nawet najważniejszym pośrednikiem l...