0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 24 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D.

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia

Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W.

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Książka (miękka)
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Niedostępny
Zobacz więcej
Koordynacja działalności przedsiębiorstw - David Aaker

Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Marketingowe integrowanie silosów

Autor: David Aaker
Wydawca: Wolters Kluwer
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, kt&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Książka (miękka)
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Aspekty praktyczne

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Piąta dyscyplina - Senge Peter M.

Piąta dyscyplina

Teoria i praktyka organizacji uczących się

Wydawca: Wolters Kluwer
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczące...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa - Bragg Steven M.

Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa

Wydawca: Wolters Kluwer
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe as...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Tony Curtis

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Autor: Tony Curtis
Wydawca: Wolters Kluwer
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych - Charlene Li

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Autor: Charlene Li
Wydawca: Wolters Kluwer
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera si...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczny kierownik projektu - Richard Newton

Skuteczny kierownik projektu

Sztuka osiągania celów

Wydawca: Wolters Kluwer
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Renata Nestorowicz

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Nie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie marketingowe na rynku politycznym - Michał Jaśniok

Strategie marketingowe na rynku po...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Strategie marketingowe na rynku politycznym - Michał Jaśniok

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie - Mariusz Hofman

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie

Wydawca: Wolters Kluwer
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasad...
Niedostępny
Zobacz więcej
Konsument w centrum uwagi - Beemer Britt C.

Konsument w centrum uwagi

Wydawca: Wolters Kluwer
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odp...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 24 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20