0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Wydawca: Poltext
Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorst...
Niedostępny
Zobacz więcej
O wartości zaufania - Outlet - Katarzyna Żądło

O wartości zaufania - Outlet, Komu...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
O wartości zaufania - Outlet - Katarzyna Żądło

O wartości zaufania - Outlet

Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa

Wydawca: Poltext
Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansow...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
O wartości zaufania - Katarzyna Żądło

O wartości zaufania

Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa

Wydawca: Poltext
Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing doświadczeń - Outlet - Iwona Skowronek

Marketing doświadczeń - Outlet, Od...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing doświadczeń - Outlet - Iwona Skowronek

Marketing doświadczeń - Outlet

Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Wydawca: Poltext
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kont...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing doświadczeń - Iwona Skowronek

Marketing doświadczeń

Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Wydawca: Poltext
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kont...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał polskich migrantów  w rozwoju mikroprzedsiębiorstw - Małgorzata Grotte

Kapitał polskich migrantów w rozwoju mikroprzedsiębiorstw

Wydawca: Poltext
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kont...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20