0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

(Twarda z obwolutą)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
Książka Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstwa została przygotowana przez zespół pracowników i współpracowników Instytutu Zarządzania Wartością SGH, specjalistów ds. wyceny z tzw. wielkiej czwórki firm zajmujących się audytem finansowym przedsiębiorstw oraz menedżerów najwyższego szczebla KGHM Polska Miedź SA. Książka składa się z 13 rozdziałów i obejmuje:
makroekonomiczne uwarunkowania wyceny (cykliczność rozwoju gospodarczego, współczesne światowe megatrendy, wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych, uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie), metodykę oceny opłacalności projektów geologiczno-górniczych, zastosowanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstw i projektów górniczych, stosunkowo nowe na rynku polskim aspekty wyceny przedsiębiorstw dotyczące procesów sądowych, fairness opinion, wycenę aktywów niematerialnych dla potrzeb alokacji ceny nabycia (według MSSF), psychologiczne aspekty wyceny spółki na giełdzie papierów wartościowych, powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych. W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

  • Redakcja: Marek Panfi, Andrzej Szablewski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375612608
  • EAN: 9788375612608
  • Liczba stron: 450
  • Wymiary: 17.6x24.2
  • Waga: 0.84kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

73,87 zł 89,00 zł
Do koszyka

Dylematy lekarza praktyka w wybranych dermatozach

Dylematy lekarza praktyka w wybranych dermatozach to kolejny numer z serii „W gabinecie lekarza specjalisty. Dermatologia” przygotowany pod redakcją prof. dr hab. n. med. Joanny Maj. Publikacja w zwięzły i przejrzysty...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełn...
52,78 zł 69,00 zł
Do koszyka

Analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa

Rachunek przepływów pieniężnych jest obligatoryjnym elementem sprawozdania finansowego tylko dla wybranych jednostek gospodarczych. Ponadto najczęściej jest on sporządzany w przywołanych przedsiębiorstwach tylko raz w roku, to jest w momencie pr...
39,69 zł 49,00 zł
Do koszyka

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa.

Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa.W ...
66,80 zł
Do koszyka

Podstawy działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego Hotelarstwo Tom 5 Podręcznik Kwalifikacja T.11 i T.12

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług recepcji) i T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Przystępnie wprowadza w podstawo...
44,98 zł 60,00 zł
Do koszyka

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,• jaka jest r...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!