0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zdrowie publiczne

W kategorii poświęconej zdrowiu publicznemu umieściliśmy pozycje poświęcone ogólnym zagadnieniom funkcjonowania służby zdrowia oraz poradniki popularyzujące wiedzę medyczną. Wśród naszych podręczników znalazły się książki poświęcone bezpieczeństwu personelu medycznego, prawnym aspektom pracy lekarskiej, epidemiologii czy dokumentacji medycznej.

Nie zabrakło w tej kategorii również licznych publikacji poświęconych ogólnym zagadnieniom podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Polsce. Doskonałym wprowadzeniem do tematu jest „POZ w Polsce. Struktura, zadania, funkcje“ (Kabala, Nowacka, Pawłowska), podręcznik skierowany nie tylko do studentów wydziału nauk o zdrowiu, ale wszystkich osób funkcjonujących w strukturach polskiej służby zdrowia.

O bezpieczeństwie praktykujących lekarzy traktują takie pozycje jak „Ekspozycja zawodowa w praktyce“ (Kilańska, Trzcińska) czy „Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19“ (Szarpak, Dzieciątkowski, Filipiak). To publikacje kompleksowo opisujące bezpieczne środowisko pracy oraz zasady pracy w czasie trwających pandemii.

Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
30,88 zł 51,46 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażan...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Tomasz Barałkiewicz - 12 %

Marketingowe zarządzanie apteką

Wydawca: Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego za...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Redakcja: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym - Outlet - Agnieszka Grzesiok-Horosz - 40 %

Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym - Outlet

Redakcja: Piotr Horosz
Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest przedstawienie w przystępny sposób podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania skomercjalizowanego szpitala w obrocie gospodarczym. Autorzy omawiają ...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym - Agnieszka Grzesiok-Horosz - 12 %

Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym

Redakcja: Piotr Horosz
Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest przedstawienie w przystępny sposób podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania skomercjalizowanego szpitala w obrocie gospodarczym. Autorzy omawiają ...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Komercjalizacja szpitali i jej skutki w świetle przepisów polskiego prawa gospodarczego - Piotr Horosz - 12 %

Komercjalizacja szpitali i jej skutki w świetle przepisów polskiego prawa gospodarczego

Autor: Piotr Horosz
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja stanowi pierwsze na polskim rynku wydawniczym kompleksowe omówienie niezmiernie aktualnej problematyki przekształcania szpitali w spółki kapitałowe, czyli kome...
Książka (miękka)
43,12 zł 49,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
36,54 zł 60,90 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Prawnogospodarcze konsekwencje komercjalizacji szpitali - Piotr Horosz - 12 %

Prawnogospodarcze konsekwencje komercjalizacji szpitali

Autor: Piotr Horosz
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Monografia, będąca wznowieniem cenionej publikacji Komercjalizacja szpitali i jej skutki w świetle przepisów polskiego prawa gospodarczego, stanowi kompleksowe opracowanie problematyki przek...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - Henryk Mruk - 12 %

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkow...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet - Tomasz Barałkiewicz - 40 %

Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej poz...
Książka (miękka)
OUTLET
37,80 zł 63,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 12 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20