0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zdrowie publiczne

W kategorii poświęconej zdrowiu publicznemu umieściliśmy pozycje poświęcone ogólnym zagadnieniom funkcjonowania służby zdrowia oraz poradniki popularyzujące wiedzę medyczną. Wśród naszych podręczników znalazły się książki poświęcone bezpieczeństwu personelu medycznego, prawnym aspektom pracy lekarskiej, epidemiologii czy dokumentacji medycznej.

Nie zabrakło w tej kategorii również licznych publikacji poświęconych ogólnym zagadnieniom podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Polsce. Doskonałym wprowadzeniem do tematu jest „POZ w Polsce. Struktura, zadania, funkcje“ (Kabala, Nowacka, Pawłowska), podręcznik skierowany nie tylko do studentów wydziału nauk o zdrowiu, ale wszystkich osób funkcjonujących w strukturach polskiej służby zdrowia.

O bezpieczeństwie praktykujących lekarzy traktują takie pozycje jak „Ekspozycja zawodowa w praktyce“ (Kilańska, Trzcińska) czy „Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19“ (Szarpak, Dzieciątkowski, Filipiak). To publikacje kompleksowo opisujące bezpieczne środowisko pracy oraz zasady pracy w czasie trwających pandemii.

Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet - Philip Kotler - 40 %

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Książka (twarda)
OUTLET
59,40 zł 99,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej - Philip Kotler - 12 %

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Wydawca: Wolters Kluwer
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w st...
Książka (twarda)
87,12 zł 99,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażan...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Tomasz Barałkiewicz - 12 %

Marketingowe zarządzanie apteką

Wydawca: Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego za...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Redakcja: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Internetowe narzędzia wspomagające opiekę zdrowotną - Karol Korczak - 12 %

Internetowe narzędzia wspomagające opiekę zdrowotną

Autor: Karol Korczak
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
W publikacji dokonano identyfikacji kluczowych czynników wpływających na rozwój wykorzystania internetowych narzędzi wspomagających opiekę zdrowotną w polskich podmiotach wykonujących...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - Henryk Mruk - 12 %

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkow...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT - Karkowski Tomasz Adam - 12 %

Zarządzanie wiedzą w ochronie zdrowia z wykorzystaniem wybranych rozwiązań ICT

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
W publikacji omówiono problematykę zarządzania wiedzą w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information ...
Książka (miękka)
87,12 zł 99,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20