0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zdrowie publiczne

W kategorii poświęconej zdrowiu publicznemu umieściliśmy pozycje poświęcone ogólnym zagadnieniom funkcjonowania służby zdrowia oraz poradniki popularyzujące wiedzę medyczną. Wśród naszych podręczników znalazły się książki poświęcone bezpieczeństwu personelu medycznego, prawnym aspektom pracy lekarskiej, epidemiologii czy dokumentacji medycznej.

Nie zabrakło w tej kategorii również licznych publikacji poświęconych ogólnym zagadnieniom podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Polsce. Doskonałym wprowadzeniem do tematu jest „POZ w Polsce. Struktura, zadania, funkcje“ (Kabala, Nowacka, Pawłowska), podręcznik skierowany nie tylko do studentów wydziału nauk o zdrowiu, ale wszystkich osób funkcjonujących w strukturach polskiej służby zdrowia.

O bezpieczeństwie praktykujących lekarzy traktują takie pozycje jak „Ekspozycja zawodowa w praktyce“ (Kilańska, Trzcińska) czy „Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19“ (Szarpak, Dzieciątkowski, Filipiak). To publikacje kompleksowo opisujące bezpieczne środowisko pracy oraz zasady pracy w czasie trwających pandemii.

Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - 21 %

Marketing usług zdrowotnych

od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Wydawca: CeDeWu
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać ...
Książka (miękka)
65,00 zł 82,00 zł
Do koszyka
Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - 16 %

Marketing usług zdrowotnych

od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Wydawca: CeDeWu
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na...
Książka (miękka)
62,89 zł 75,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażan...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Tomasz Barałkiewicz - 12 %

Marketingowe zarządzanie apteką

Wydawca: Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego za...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Ustawa o działalności leczniczej - Outlet - Maciej Dercz - 40 %

Ustawa o działalności leczniczej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Jest to pierwszy obszerny komentarz do ustawy z 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.Przedstawiono w nim:- zadania i obowiązki podmiotów wykonujących działalność lecznic...
Książka (twarda)
OUTLET
72,00 zł 120,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Redakcja: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - Henryk Mruk - 12 %

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkow...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Dziecko - pacjent i świadczeniobiorca - Maciej Dercz - 12 %

Dziecko - pacjent i świadczeniobiorca

Poradnik prawny
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Poradnik dotyczy zagadnień szeroko rozumianego prawa dziecka do ochrony zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem prawa do świadczeń opieki zdrowotnej. Omówiono w nim uwarunkowania konst...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20