0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zdrowie publiczne

W kategorii poświęconej zdrowiu publicznemu umieściliśmy pozycje poświęcone ogólnym zagadnieniom funkcjonowania służby zdrowia oraz poradniki popularyzujące wiedzę medyczną. Wśród naszych podręczników znalazły się książki poświęcone bezpieczeństwu personelu medycznego, prawnym aspektom pracy lekarskiej, epidemiologii czy dokumentacji medycznej.

Nie zabrakło w tej kategorii również licznych publikacji poświęconych ogólnym zagadnieniom podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Polsce. Doskonałym wprowadzeniem do tematu jest „POZ w Polsce. Struktura, zadania, funkcje“ (Kabala, Nowacka, Pawłowska), podręcznik skierowany nie tylko do studentów wydziału nauk o zdrowiu, ale wszystkich osób funkcjonujących w strukturach polskiej służby zdrowia.

O bezpieczeństwie praktykujących lekarzy traktują takie pozycje jak „Ekspozycja zawodowa w praktyce“ (Kilańska, Trzcińska) czy „Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19“ (Szarpak, Dzieciątkowski, Filipiak). To publikacje kompleksowo opisujące bezpieczne środowisko pracy oraz zasady pracy w czasie trwających pandemii.

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażan...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Tomasz Barałkiewicz - 12 %

Marketingowe zarządzanie apteką

Wydawca: Wolters Kluwer
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego za...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Rozliczanie czasu pracy w podmiotach leczniczych w 2017 roku. Jak uniknąć błędów - praktyczne wskazówki - Piotr Ciborski

Rozliczanie czasu pracy w podmiotach leczniczych w 2017 roku. Jak uniknąć błędów - praktyczne wskazówki

W książce „Rozliczanie czasu pracy w podmiotach leczniczych w 2017 roku. Jak uniknąć błędów” znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadaje sobie kadra zarządzaj...
Książka (miękka)
89,10 zł 99,00 zł
Niedostępny
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Komentarz - Dorota Karkowska - 12 %

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Komentarz

Redakcja: Dorota Karkowska
Wydawca: Wolters Kluwer
Stan prawny na 30.06.2010 r.Uregulowanie w Polsce praw pacjenta w jednej ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta ma olbrzymie znaczenie dla kształtowania zakresu przedmiotowego p...
Książka (twarda)
73,04 zł 83,00 zł
Niedostępny
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - 12 %

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Autor: Henryk Mruk
Redakcja: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta Komentarz - Outlet - Dorota Karkowska - 40 %

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta Komentarz - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce autorka szczegółowo omówiła powszechny katalog praw pacjenta, a także przepisy dotyczące powołania, odwołania oraz kompetencji Rzecznika Praw Pacjenta. Drugie wydanie koment...
Książka (twarda)
OUTLET
77,40 zł 129,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej - Henryk Mruk - 12 %

Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej

Autor: Henryk Mruk
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkow...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Prawa pacjenta - Dorota Karkowska - 12 %

Prawa pacjenta

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
Celem pracy jest szeroka prezentacja zakresu przysługujących polskiemu pacjentowi praw. Rozważania obejmują uprawnienia świadczeniobiorców wynikające z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotn...
Książka (twarda)
73,04 zł 83,00 zł
Niedostępny
Czas pracy w służbie zdrowia Rozliczanie w 2010 - Outlet - Piotr Ciborski - 40 %

Czas pracy w służbie zdrowia Rozliczanie w 2010 - Outlet

„Czas pracy w służbie zdrowia – rozliczanie 2010” to jedyna publikacja, która wyczerpująco prezentuje problematykę rozliczania czasu pracy w jednostkach ZOZ.Aut...
Książka (miękka)
OUTLET
93,87 zł 156,45 zł
Niedostępny
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20