0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Autor: Marta Jerzak

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
55,00 zł
49,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,50 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość

Zespół psychologów, pedagogów i psychiatrów specjalizujących się w diagnozie i terapii zaburzeń wieku dziecięcego przygotował kompendium wiedzy dotyczące postępowania w środowisku szkolnym z dziećmi doświadczającymi zaburzeń: - depresyjnych (a także myśli i tendencji samobójczych) - więzi - zachowania - lękowych - obsesyjno-kompulsyjnych - odżywiania i wielu innych Książka zawiera także propozycje działań wspierających dzieci z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi, możliwych do przeprowadzenia w środowisku szkolnym, m.in. budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska szkolnego, zastosowanie technik uczenia sprzyjających koncentracji, psycho i socjoterapię oraz trening umiejętności społecznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia »
    3. Psychologia rozwoju człowieka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18811-5
  • ISBN druku: 978-83-01-18810-8
  • Liczba stron: 444
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp (Marta Jerzak)                                                        7

Część I. Najczęściej spotykane w szkole zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci i młodzieży                                                        11

Rozdział 1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej (Marta Jerzak)                  13
Rozdział 2. Zaburzenia zachowania (Marcin Domurat)                             40
Rozdział 3. Zaburzenia depresyjne (Konrad Ambroziak, Marta Jerzak, Kinga Zając)        56
Rozdział 4. Myśli i tendencje samobójcze (Konrad Ambroziak, Monika Zabel)            75
Rozdział 5. Zaburzenia lękowe (Kamila Tagliaferro)                                105
Rozdział 6. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne (Iwona Dąbrowska)                   125
Rozdział 7. Zaburzenia odżywiania (Katarzyna Smólska-Łynka)                       159
Rozdział 8. Zespół stresu pourazowego (Klaudia Siwek)                            182
Rozdział 9. Wykorzystanie seksualne (Konrad Ambroziak)                           206
Rozdział 10. Płodowy zespół alkoholowy (Małgorzata Klecka)                         234
Rozdział 11. Zaburzenia więzi (Dariusz Wasiński)                                   258
Rozdział 12. Choroba tikowa (Iwona Dąbrowska)                                  286
Rozdział 13. Mutyzm (Monika Andrzejewska)                                     321
Rozdział 14. Zaburzenia rozwoju językowego (Agnieszka Maryniak)                    352
Rozdział 15. Zaburzenia sensoryczne (Katarzyna Orkisz)                             371
Rozdział 16. Odmowa chodzenia do szkoły (Artur Kołakowski)                        388

Część II. Szkolne i pozaszkolne oddziaływania                                415
Rozdział 17. Budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska w klasie (Artur Kołakowski)                                                        417
Rozdział 18. Techniki uczenia się sprzyjające poprawie koncentracji uwagi (Karolina Grzywacz)                                                       429
Rozdział 19. Asystent nauczyciela w klasie (Katarzyna Orkisz)                         463
Rozdział 20. Psychoterapia (Marta Jerzak, Kinga Zając)                              477
Rozdział 21. Socjoterapia (Kinga Zając)                                          488
Rozdział 22. Trening Zastępowania Agresji (Marcin Domurat)                        518
Rozdział 23. Praca z rodzicami (Marta Jerzak)                                     532

Dodatek                                                                 547

Farmakoterapia, czyli co nauczyciel powinien wiedzieć o leczeniu i lekach (Agnieszka Pisula)                                                 549
Formy wsparcia dziecka w pigułce (Marta Jerzak, Kinga Zając)                       560

Inni Klienci oglądali również

31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Na starcie roku szkolnego, czyli przygotowanie strategii pracy wychowawcy klasy.

Publikacja niezbędna w pracy wychowawczej z uczniami. Zawiera wskazówki do budowania prawidłowych relacji w klasie i szkole. Odsyła do uniwersalnych wartości etycznych.
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Jakość kształcenia i niepowodzenia szkolne - Ryszard Pęczkowski: Nauczanie w klasach łączonych – kontekst teoretyczno-empiryczny

(…) Od czego zależą sukcesy szkolne uczniów jako przeciwieństwo niepowodzeń szkolnych? Można je podzielić na: uwarunkowania szkolne (warunki do nauki i osiągania sukcesów, kompetencje nauczycieli, rozwój zainteresowań uczni&...
13,49 zł 14,99 zł
Do koszyka

Zakresy obowiązków i opisy stanowisk pracy pracowników szkoły mogą wymagać aktualizacji przed nowym rokiem szkolnym

Tzw. przydział czynności pracowników szkoły może wymagać aktualizacji w nowym roku szkolnym, a także w każdym czasie, gdy chcemy powierzyć pracownikowi zadania wykraczające poza dotychczasowe ustalenia i niemieszczące się w zakresie polecenia sł...
1,80 zł 2,00 zł
Do koszyka

Wyczytać świat – międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży - Doświadczenie bycia obcym w książkach dla dzieci Barbary Gawryluk na tle propozycji innych autorów

Celem publikacji pt. Wyczytać świat. Międzykulturowość w literaturze dla dzieci i młodzieży pod redakcją Bernadety Niesporek-Szamburskiej i Małgorzaty Wójcik-Dudek jest próba wieloaspektowego opisania międzykulturowości – zjawiska n...

Literatura dla dzieci i młodzieży. T. 5 - 07 Na tropie przygody i przyrody na współczesn ym rynku wydawniczym

Tom 5 Literatury dzieci i młodzieży obejmuje omówienie współczesnych zjawisk mieszczących się w obszarze kultury książki dziecięco-młodzieżowej, których obecność w różnym stopniu natężenia można obserwować na przestrzeni lat...
3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Szanować - słuchać - wspierać - chronić - 06 Krytyczna analiza problematyki ochrony praw i podmiotowości dziecka w mass mediach

Prezentowana praca jest zbiorem kilkunastu tekstów analizujących sytuację oraz warunki realizowania praw dziecka, w dużej części poprzez odniesienie do kontekstu polskiego. Poszczególni autorzy podejmują refleksję praw dziecka w perspekty...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.