0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wprowadzenie do semantyki językoznawczej

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wprowadzenie do semantyki językoznawczej

Podstawowy podręcznik do semantyki wykorzystywany na studiach filologicznych. Autorka omawia zagadnienia teoretyczno-metodologiczne i szczegółowe problemy semantycznego opisu wyrazów i wypowiedzi. Część pierwsza przedstawia podstawy teoretyczne i metodologiczne oraz główne współczesne teorie semantyczne. Część druga poświęcona jest opisowi semantycznemu wyrazów i zdań. W części trzeciej omówione są ciekawe problemy z pogranicza semantyki i pragmatyki.

  • Kategorie:
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Filologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301164997
  • EAN: 978830116499701
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.32kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

Vue.js 2 Wprowadzenie dla profesjonalistów

Vue.js jest frameworkiem, który służy do budowy nowoczesnych, reaktywnych i skalowanych aplikacji WWW, a przy tym ułatwia korzystanie z komponentów wielokrotnego użytku. Framework ten powstał jako narzędzie do szybkiego prototypowania, a ...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki Tom 4 Elektromechanika

Czwarta część tej kultowej pozycji z zakresu elektrotechniki, elektroniki oraz obwodów magnetycznych i maszyn elektrycznychdotyczy elektromechaniki. Obejmuje takie zagadnienia jak: obwody magnetyczne i transformatory, maszyny prądu stałego oraz maszyny...
101,76 zł 149,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposó...
92,20 zł 126,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do cyfrowego przetwarzania sygnałów

Podręcznik, stanowiący kompleksowy wykład z zakresu cyfrowego przetwarzania sygnałów. Zawarto w nim podstawy teorii sygnałów i systemów dyskretnych, próbkowanie równomierne, dyskretne przekształcenie Fouriera, szybką ...
57,81 zł 79,80 zł
Do koszyka

Psychologia: wprowadzenie

Psychologia: wprowadzenie to nowoczesny podręcznik autorstwa Edwarda Nęcki – wybitnego polskiego naukowca, twórcy oryginalnej teorii inteligencji i doświadczonego nauczyciela akademickiego. W 10 rozdziałach, w przystępny i zajmujący spos&o...
67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do Salesforce.

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych in...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!