0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
267,80 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

Książka ta została napisana w ramach pracy magisterskiej. Ludzie mają pięć zmysłów: słuch, wzrok, smak, dotyk i węch. Zmysły te wpływają na nasze decyzje, a od kilku lat marketing sensoryczny jest wykorzystywany przez sprzedawców detalicznych, aby pomóc nam w podejmowaniu decyzji zakupowych. Poprzez badanie źródeł akademickich i profesjonalnych oraz badanie terenowe. Zobaczymy, jak wpłynie to na zaufanie konsumentów do marek, które stosują marketing sensoryczny.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203625615
  • Liczba stron: 72
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,88 zł 95,00 zł
Do koszyka

Wpływ kultury arabskiej na sztukę polską Rzemiosło artystyczne, architektura i malarstwo Tom 3 Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski

Przedstawiamy trzeci tom z serii wydawniczej Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski. Seria ta prezentuje wyniki prac zespołu naukowców różnych dyscyplin, realizującego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki projekt badawcz...
61,55 zł 76,00 zł
Do koszyka

Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy

Migracje międzynarodowe niosą szereg konsekwencji dla państwa przyjmującego, a jednym z obszarów odczuwających skutki napływu obcokrajowców jest rynek pracy. W świetle ograniczonej skuteczności działań ukierunkowanych na zapewnianie r&oac...
40,90 zł 59,90 zł
Do koszyka

SEO marketing.

Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji ma...
56,58 zł 58,00 zł
Do koszyka

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategi...
14,79 zł 19,00 zł
Do koszyka

Geometria sensoryczna Książka dla nauczyciela

Ćwiczenia angażujące zmysły, twórcze działania i dobra zabawa – oto nasz sposób na to, by nauka geometrii była przyjemna, atrakcyjna, a przede wszystkim – skuteczna. Prezentowana publikacja to ponad 40 pomysłów na zajęc...
334,28 zł
Do koszyka

Wpływ wywiadu kulturowego na międzynarodową realizację zadań

Inteligencja kulturowa to niedawno wprowadzone pojęcie, które wyjaśnia zdolność człowieka do skutecznego przystosowania się do nowego środowiska kulturowego. Wraz z rosnącą liczbą pracowników pracujących obecnie w środowisku międzynarodowym niezwykle w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!