• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wizualizacja informacji w biznesie (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wizualizacja informacji w biznesie

Prezentowana książka w przystępny sposób omawia metody zastosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Materiał zachęca do stosowania w biznesie podejścia graficznego, dzięki czemu łatwiej jest zrozumieć omawiane zagadnienia, jak również prowadzić dyskusje w sposób jasny i przejrzysty. Przedstawione są różnego rodzaju sposoby zarządzania wiedzą biznesową (np. mapy myśli, kokpity menedżerskie, struktury 3D, przydatne opcje w arkuszu kalkulacyjnym, struktury radarowe, rysunki odręczne i inne). Materiał jest bogato ilustrowany przykładami i opisami. Książka skierowana jest do osób odpowiedzialnych za efektywność zarządzania, niezależnie od działu czy branży – dyrektorów, kierowników, specjalistów, jak również trenerów. Materiał zawarty w książce jest wysoce innowacyjny – ukazuje sposoby stosowania zarówno technik odręcznych, jak również wizualizacji z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788379426959
  • EAN: 9788379426959
  • Liczba stron: 240
  • Wymiary: 14.4x20.4
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

27,79 zł 30,45 zł
Do koszyka

Usługi dla producentów i biznesu w przestrzeni wielkomiejskiej

Problematyka badawcza tego opracowania dotyczy przede wszystkim roli usług dla producentów i biznesu w całym sektorze usługowym, ich rozwoju i przemian strukturalnych, a w szczególności kształtowania przez rozpatrywaną grupę działalności ...
28,05 zł 33,00 zł
Do koszyka

Informacja zdrowotna

Unikatowy w skali kraju raport z badań eksploracyjnych przeprowadzonych w 2012 roku wśród pacjentów przychodni warszawskich z wykorzystaniem autorskich narzędzi badawczych. Przedstawiony materiał pozwala naszkicować ścieżki zachowań infor...
32,19 zł 46,65 zł
Do koszyka

Biznes w kraju dziadów

Książkę czyta się lekko, a jednocześnie z wypiekami na twarzy. Na każdej stronie czuć oddech Kamila. Treści to wartościowe, mówiące prawdę o tym, jak jest u nas, a nie w wypocinach amerykańskich teoretyków od biznesu.Ważne jest to, ...
34,15 zł 35,00 zł
Do koszyka

Informacja i konteksty społeczno-kulturowe

[...] Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie Czytelnikowi całej palety przejawów wykorzystywania informacji na potrzeby realizacji zakładanych działań jednostki lub zbiorowości ze wskazaniem jej odcieni - kontekstów (nierzadko n...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1

SPIS TREŚCI1. Wprowadzenie2. Percepcja informacji wizualnej2.1. Zjawisko percepcji wizualnej2.2. Źródła informacji wizualnej2.3. Wzrok i wrażenia wizualne2.4. Percepcja barwy2.5. Percep...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Rozwalić szkoły biznesu

"(…) sądzę, że powinniśmy zrównać dotychczasowy model z ziemią i zażądać całkowicie nowego sposobu myślenia o menedżmencie, biznesie i rynkach. Jeśli chcemy, by decydenci stali się bardziej odpowiedzialni, musimy przestać uczyć stude...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.