0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

The use of social networks within startups

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
274,07 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The use of social networks within startups

It is important to understand this phenomenon of social networks in our digital world and their uses in startups; the latter use them massively to make themselves known most of the time. We are in an era where the place of the entrepreneur and especially of innovation is more and more important. Our current society, especially in France, is seeing the development of a term and a way of working that is different from what we have experienced for many years: the startup. Coupled with this is the increasingly massive expansion of social networks, their uses and functionalities. Digital and innovation are taking part in our organizational landscape. So let's try to understand together how an auto-entrepreneur, or startuper uses his personal social networks to promote his startup and use its social networks. This book will answer all these questions thanks to testimonials from professionals and everyday life!

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203209648
  • Liczba stron: 80
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 15.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

42,98 zł 50,00 zł
Do koszyka

A Transnational Strategy for Social Innovation in the Integration of Non-EU Nationals

The number of people willing to settle and take up employment on the territory of the European Union has increased in recent years (especially in 2022) which placed the EU’s migration policy in the focus of public interest. This publication "...
55,93 zł 66,99 zł
Do koszyka

Prze-pisać taneczny modernizm: sieci / Re-writing Dance Modernism: Networks

Taneczny modernizm nie jest jedynie częścią historii kultury. To także, a może przede wszystkim, iskrzący się wieloma kolorami punkt odniesienia dla myślenia o przeszłości i teraźniejszości tańczącego ciała oraz dla różnych jego praktyk. Taneczn...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. ...
242,24 zł 257,96 zł
Do koszyka

Task-shifting within healthcare systems-Implications for health policy

There has been a growing interest in the effectiveness of task-shifting as a strategy for targeting expanding health care demands in settings with shortages of qualified health personnel. The aim of this review is to explore the reasons for task-shifti...
45,12 zł 58,00 zł
Do koszyka

Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji

RYZYKO I KRYZYSKompendium wiedzy z zakresu funkcjonowania organizacji w turbulentnym i dynamicznym globalnym otoczeniu – niezbędne dla studentów zarządzania. W książce m.in.:• ogólna charakterystyka współcz...
74,98 zł
Do koszyka

Social Skills & Communication Mastery (2 in 1)

If You Want To Discover How You Can Rapidly Improve Your Social ' Communication Skills Even If You Currently Struggle Even To Hold A Conversation, Let Alone Build Healthy Relationships Then Keep Reading...Do you want to revolutioni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!