0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Korzystanie z serwisów społecznościowych w ramach startupów

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
274,36 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Korzystanie z serwisów społecznościowych w ramach startupów

Ważne jest, aby zrozumieć to zjawisko sieci społecznościowych w naszym cyfrowym świecie i ich wykorzystanie w startupach; te ostatnie używają ich masowo, aby się ujawnić przez większość czasu. Znajdujemy się w epoce, w której miejsce przedsiębiorcy, a zwłaszcza innowacji, jest coraz ważniejsze. Nasze dzisiejsze społeczeństwo, szczególnie we Francji, obserwuje rozwój terminu i sposobu pracy, który różni się od tego, czego doświadczyliśmy przez wiele lat: startupu. Wiąże się z tym coraz większa ekspansja sieci społecznościowych, ich zastosowań i funkcjonalności. Cyfrowy i innowacyjny biznes uczestniczy w naszym krajobrazie organizacyjnym. Spróbujmy więc wspólnie zrozumieć, w jaki sposób auto-przedsiębiorca, czy też startuper wykorzystuje swoje osobiste portale społecznościowe do promowania swojego startupu i korzystania z jego sieci społecznościowych. Książka ta odpowie na wszystkie te pytania dzięki relacjom z życia zawodowego i codziennego!

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203209686
  • Liczba stron: 84
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 15.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

19,46 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rama czy lama?

„Rama czy lama? Różnicowanie głosek R – L to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z myślą o uczestnikach te...
53,95 zł 79,00 zł
Do koszyka

Liczby w HR Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu

Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w...
45,07 zł 68,00 zł
Do koszyka

Społeczne ramy pamięci

Maurice Halbwachs (1877–1945), jeden z pionierów francuskiej socjologii ze szkoły Émile’a Durkheima, profesor Sorbony, w ostatnim roku II wojny światowej trafił do obozu koncentracyjnego w Buchenwaldzie, gdzie zmarł na kr&oacu...
32,31 zł 44,90 zł
Do koszyka

Krótsze ramię trójkąta Tom 2: Dominik

Wraz ze śmiercią mamy świat Elki Walewskiej stracił jeden z filarów, na których się opierał. Kobieta ma czasem wrażenie, że uszkodzona konstrukcja niebezpiecznie się chwieje i zaraz runie. Przypomina sobie wtedy, że wie, jak ją ustabilizo...
39,78 zł 42,00 zł
Do koszyka

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społeczn...
566,86 zł
Do koszyka

Integralność danych i ochrona prywatności w ramach cloud computingu

Jest nam bardzo miło przedstawić drugie wydanie książki "Data Integrity and Privacy of Cloud Computing". Książka ta ma być wprowadzeniem dla studentów informatyki w zakresie zastosowań komputerów i bezpieczeństwa w chmurze obliczeniowej. Podstawowa wie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!