0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Teorie komunikacji i mediów 10

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Teorie komunikacji i mediów 10

Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788365705051
  • EAN: 9788365705051
  • Liczba stron: 354
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Data premiery: 08.12.2017
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

Teorie osobowości

Nowe rozszerzone wydanie podręcznika, na którym wychowało się wiele pokoleń psychologów! W przystępny i ciekawy sposób przedstawia systematyczną wiedzę na temat wiodących orientacji teorii osobowości wzbogaconą o przegląd wspólczesnych bad...
61,04 zł 77,00 zł
Do koszyka

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Automatyka Podstawy teorii

Automatyka jest to dyscyplina naukowa dotycząca technicznych aspektów wykorzystania matematycznej teorii sterowania, czyli praktycznej realizacji urządzeń sterujących obiektami technicznymi bez udziału człowieka lub z ograniczonym jego udziałem....
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka

Teoria przywiązania w praktyce

Zbudujcie silniejsze relacje, korzystając ze strategii opartych na teorii przywiązaniaTeoria przywiązania bada różne style nawiązywania relacji. Jeśli chcecie tworzyć silniejsze, zdrowsze i autentyczniejsze więzi z ukochanymi osobami...
141,14 zł 169,00 zł
Do koszyka

Prawo w kulturze Eseje wybrane z teorii i filozofii prawa

Książka stanowi zbiór wybranych publikacji naukowych profesora Marka Zirk-Sadowskiego, dotyczących zagadnień z zakresu teorii i filozofii prawa. Okazją do wydania dzieła jest pięćdziesięciolecie pracy naukowej autora.Eseje zostały uł...
82,98 zł 99,00 zł
Do koszyka

Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!