0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Teacher Education in Ukraine

(eBook)

Historical Experience and Modern Challenges

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2014

  • Redakcja naukowa: Joanna Konashewska, Mariya Chepil, Oresta Karpenko

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 31,50 zł
28,35 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Teacher Education in Ukraine

This publication is directed to the pedagogical workers of different types of educational establishments, the researchers in the field of pedagogics, theory and practice of bringing-up, didactics, the students and postgraduates of higher pedagogical educational establishments, everyone who is interested in the problems of training and professional activities of Ukrainian teachers.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Redakcja: Joanna Konashewska, Mariya Chepil, Oresta Karpenko
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-501-1
  • ISBN druku: 978-83-7784-501-1
  • Liczba stron: 284
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Preface  9

Part I. HISTORICAL ASPECTS OF TEACHERS TRAINING IN THE INVESTIGATIONS OF UKRAINIAN RESEARCHERS		13

Olena Melyikyan, Model of mathematical education in higher educational establishments of Ukraine (the historical aspect) 15
Lesya Klevaka, Training teachers on average women’s education in Poltava province (the second half of the 19th – the beginning of the 20th century): educational aspect  21
Georgiy Postevka, Training teachers for Bukovina music in the second half of the 19th – the first third of the 20th century  29
Lyudmila Zelenska, “Students’ question” in the practice of work of the Ukrainian universities academic councils of the second half of the 19th – the beginning of the 20th century  39
Galina Lyakh, The problem of the teacher’s skill in the native theory of education of the second half of the 20th century   49
Olga Moskalyova, Some aspects of the educational technology by V. Sheyman   57
Roman Fedoryschak, Cultural and educational work of Myron Korduba in the years of the Second World War  63
Vitaliya Prymakova, Stages of development of postgraduate education of primary forms teachers in Ukraine (the middle of the 20th – the beginning of the 21th century)  71
Mariya Сhepil, Technological approach in the content of teachers’ training in the universities of Ukraine at the boundary centuries  81
Oksana Kovalenko, University education and partnership of higher educational establishments of Poland–Ukraine 2000–2005  89
Olena Gavrysh, Development of social work at schools in Germany at the beginning of the 21th century  99
Julia Korotkova, Psychological-pedagogical and methodоlogical training of foreign language teachers at universities of Greece   105
Kirill Kotun, Finnish experience and opportunities in primary teacher training and professional development. Ukrainian review  115

Part II. SOCIAL AND DIDACTIC ASPECTS OF TEACHER’S PROFESSIONAL ACTIVITIES IN UKRAINE		127

Nadiia Postrygach, Structural and functional features of the reforming of teacher education across the world   129
Oksana Chugai, Teacher professional development: Theory and practice   143
Oresta Karpenko, Training of future teachers to educational work with children  153
Iryna Stavytska, Usage of information and communication technologies in the work of a modern teacher  161
Natalia Sas, Values as a component of future leaders’ training for innovative management at educational institutions  171
Olena Ogienko, Irina Lytovchenko, Competency-based approach as a basis of reforming continuous vocational education   181
Lyudmyla Pahuta, The pedagogue’s professional activity: The philosophical and psychological aspect   189
Anna Prihodko, The history-pedagogical training of future teachers with taking into account social sex (gender) problem   197
Valentyna Berezan, Preparation of social pedagogue to work with women of childbearing age with the help of ICT   205
Svetlana Kurinna, Essence of work of the social teacher in orphanage on the way to its transformation   215
Oleksiy Murashkevych, The system of activity of the centers of social services for family, children and youth in prevention of adolescents psychoactive substances misuse   225
Svitlana Bursova, Preparation of future preschool teachers to the implementation of educational support of children in the period of their adaptation to the kindergarten   233
Olga Dronova, Phenomenological component of professionalism in artistic and aesthetic training of a specialist of preschool education    239
Katerina Zozulya, Teaching primary school children choreography    247
Tetiana Miroshnichenko, The structure of future primary school. Teachers’ readiness to the use of aesthetic-therapeutic means in professional activities   253
Yuliana Lavrysh, An approach to pedagogical content knowledge for technology teachers   259
Svitlana Leyko, Professional competence of a higher mathematics teacher in a technical college   267
Sergiy Rendyuk, Modern mathematical education of a teacher as a basis for high professional competence    275

Information about authors   283

Inni Klienci oglądali również

34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Eволюція ландшафтів України в голоцені у ландшафтно-екологічному вимірі The Evolution of Landscapes of Ukraine in Holocene from Landscape ecological perspective

Tradycyjnie badania ewolucji środowiska przyrodniczego w holocenie i czwartorzędzie są dokonane na założeniach merytorycznych i metodami paleogeografii. Podobnych prac paleogeograficznych dla holocenu Ukrainy dokonano kilku (O. Artjuszenko, N. Gerasyme...
11,45 zł 12,72 zł
Do koszyka

2012 PORAD NA EURO, czyli jak pojechać na Ukrainę i trafić gdzie trzeba

Praktyczny i aktualny poradnik m.in. dla wyjeżdżających na mecze Euro na Ukrainę. Opis miast turniejowych, jak się poruszać po Ukrainie, gdzie mieszkać i jeść, co zwiedzić, na co uważać.Ukraina to piękny kraj, pociągający ogromnymi przestrz...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Socio-Cultural and Linguistic Aspects of Roma Education

Książka jest pierwszą od 20 lat w Europie próbą przekazania wiedzy na temat kwestii edukacji romskiej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Składa się z trzech części: historii edukacji romskiej, psycholingwistyki romskiej i...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Christmas Teacher Resources

Jak narodziła się tradycja kolędowania?Co znaczyły życzenia kolędników was hail?Czy dziś rozumiemy staroangielskie kolędy?Kto pierwszy całował się pod jemiołą?Jak rodzina królewska wylansowała modę na świąteczną ch...
47,25 zł 52,50 zł
Do koszyka

The Formation of Language Teacher Professional Identity

It is because I see the examination of teacher identity as fundamental to understanding who teachers are and what they do in the language classroom that I have chosen to write this book. I hope this endeavour helps the area of language teacher identity...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Topical Issues of Future Teachers Training in Ukraine

The principal tasks of pedagogues are the democratization and humanization of educational process; the introduction of innovations, alternative forms of studying; providing the professional self-realization of future teacher, the formation of his quali...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!