0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 64,00 zł
51,83 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wyni­kami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowa­dzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.

Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie kon­kurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymental­ne.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375568998
  • EAN: 9788375568998
  • Liczba stron: 258
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

28,34 zł 37,80 zł
Do koszyka

Migranci z miast oraz ich sąsiedzi

Warto odbyć razem z Autorką podróże badawcze po ziemi świętokrzyskiej, po jej regionalnej ojczyźnie, odsłaniać wraz z nią specyfikę społeczną wybranych do badań terenowych przestrzeni trzech wsi, trzech społeczności wiejskich. Odkrywać, jak r&oa...
33,20 zł 45,00 zł
Do koszyka

Malarz i modelka oraz inne opowiadania

Jadwiga Skibińska–Podbielska pochodzi z rodziny wywodzącej się z Kresów Wschodnich. Rodzice jej, jako Wołyniacy, obdarzyli ją wiarą w siłę i piękno kultury I i II Rzeczypospolitej. W tej atmosferze autorka rozpoczęła i odbyła studia język&...
30,14 zł 44,99 zł
Do koszyka

Pokaż język! 2 czyli rozróbki i opowieści o polszczyźnie oraz 222 innych językach

Pokaż język! to jedyny taki zbiór artykułów językoznawczych na poziomie uniwersyteckim, a dostępny każdemu jak powieść kryminalna. Dotyczy też spraw kryminalnych: jak niszczenie polszczyzny w prasie i telewizji przez profesorów i a...
64,70 zł 69,00 zł
Do koszyka

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową p...
83,16 zł 99,00 zł
Do koszyka

Interwencyjna kardiologia strukturalna. Współczesne podejście

Interwencyjna kardiologia strukturalna. Współczesne podejście to kolejna publikacja z serii „W gabinecie lekarza specjalisty. Kardiologia” przygotowana pod redakcją naukową dra hab. Mariusza Tomaniaka, prof. Pawła B...
48,18 zł 69,90 zł
Do koszyka

AI - podejście pragmatyczne

Opanuj skuteczne, gotowe do użycia rozwiązania biznesowe dla sztucznej inteligencji i uczenia maszynowegoAI – podejście pragmatyczne pomaga rozwiązywać praktyczne problemy przy użyciu nowoczesnego uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!