0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Joanna Mikosz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 26,50 zł
23,85 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną i cyfrową); zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych; fokusowanie wzroku czytelników prasy (poprzez rozwiązania graficzne, układ kompozycyjny, fotografie); niestandardową reklamę prasową jako element promocyjny pisma (reklamy w postaci okładek, przykrywające tekst, ingerujące w strukturę pisma lub jego leyout, wykorzystujące w swej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały, samoistnie dołączane do pisma); zawartość prasy jako sposób zdobycia czytelników (różne aspekty opiniotwórczości, publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk, opinie autorytetów, komentarze specjalistów, cytowalność danego pisma w innych tytułach i mediach, zamieszczanie przedruków z innych pism); przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych (akcje społeczne, eventy, konkursy, działania podnoszące prestiż redakcji, działania poza redakcją prasową, promocję w innych mediach).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7969-558-4
  • ISBN druku: 978-83-7969-403-7
  • Liczba stron: 318
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp  8

Rozdział 1 – Metody badań rynku polskiej prasy drukowanej  22
1.1.	Istota badań marketingowych  23
1.1.1.	Badania sondażowe  28
1.1.2.	Badania jakościowe gazet i czasopism  30
1.1.3.	Badania jakościowe przy testowaniu nowego produktu  31
1.1.4.	Analiza jakościowa treści przekazu w gazecie lub czasopiśmie  32
1.1.5.	Badania ilościowe na rynku prasowym  33
1.1.6.	Badania niereaktywne  35
1.1.7.	Badania historyczno-porównawcze  36
1.1.8.	Badania ewaluacyjne  37
1.2.	Instytucje zajmujące się badaniem rynku prasy  38

Rozdział 2 – Kanały i metody dystrybucji prasy  50
2.1.	Charakterystyka konsumentów prasy oraz ich zachowań  53
2.2.	Sposoby dystrybucji prasy  54
2.2.1.	Dystrybucja tradycyjna  54
2.2.2.	Dystrybucja cyfrowa  73

Rozdział 3 – Zewnętrzne i wewnętrzne nośniki wykorzystywane w reklamowaniu tytułów prasowych  88
3.1.	Nośniki zewnętrzne  89
3.2.	Nośniki wewnętrzne  99

Rozdział 4 – Fokusowanie wzroku czytelników prasy  110
4.1.	Rozwiązania graficzne przyciągające uwagę odbiorców  111
4.2.	Układ kompozycyjny stron pisma wpływający na jakość odbioru zamieszczonych treści  129
4.3.	Fotografia w prasie  140
4.3.1.	Fotograficzne gatunki dziennikarskie  141

Rozdział 5 – Niestandardowa reklama prasowa jako element promocyjny pisma  158
5.1.	Rozwiązania niestandardowe stosowane w prasie  161
5.1.1.	Reklamy w postaci okładek  164
5.1.2.	Reklamy przykrywające tekst dziennikarski  168
5.1.3.	Reklamy ingerujące w strukturę pisma  173
5.1.4.	Reklamy ingerujące w layout gazety  178
5.1.5.	Reklamy, które wykorzystują w swojej kompozycji różne gatunki papieru lub inne materiały  179
5.1.6.	Reklamy samoistne dołączane do pisma  182

Rozdział 6 – Zawartość prasy – sposobem na zdobycie czytelników  186
6.1.	Różne aspekty opiniotwórczości w prasie  188
6.2.	Publikowanie skrajnych, bulwersujących poglądów przedstawicieli różnych środowisk  210
6.3.	Opinie autorytetów o danym tytule prasowym  212
6.4.	Komentarze specjalistów, fachowców będących autorytetami w danej dziedzinie wiedzy  214
6.5.	Cytowalność danego pisma w innych tytułach prasowych lub mediach  218
6.6.	Zamieszczanie przedruków tekstów z innych pism  219
6.7.	Inne sposoby uatrakcyjniania zawartości treściowej pism  222

Rozdział 7 – Przedsięwzięcia promocyjne redakcji prasowych  232
7.1.	Akcje społeczne  235
7.2.	Eventy  239
7.3.	Konkursy  243
7.4.	Działania promocyjne mające na celu podnieść prestiż redakcji prasowej  248
7.5.	Działania promocyjne poza redakcją prasową  263
7.6.	Inne metody promocji tytułów  268
7.7.	Promocja tytułu prasowego w innych mediach  276

Zakończenie  288
Wykaz fotografii  296
Wykaz tabel  300
Bibliografia  302
Od Redakcji  318

Inni Klienci oglądali również

79,80 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
6,30 zł 7,00 zł
Do koszyka

Legendy polskie Polish legends

Pięknie ilustrowana książka zawiera legendy w wersji polskiej i angielskiej: Wars i Sawa, Syrenka, Bazyliszek, O Smoku Wawelskim. Popiel i myszy, Jurata, królowa Bałtyku, Poznańskie koziołki, O piernikarzu i jego córce Katarzynie, O flisa...
22,49 zł 24,99 zł
Do koszyka

Polscy terroryści i zamachowcy

Sławomir Koper porusza temat aktualny, niestety znany nie tylko ze współczesnych filmów i książek sensacyjnych. Opowiada o terroryzmie w historii Polski, poczynając od sztyletników z okresu powstania styczniowego, a kończąc na Janu...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Meandry polskiej myśli politycznej XX-XXI wieku

Autorzy w znakomity sposób pokazali na stronach monografii, m.in. jak wykorzystać reprezentatywne teorie z zakresu myśli politycznej do analizy rzeczywistości. Zrekonstruowane zostały także w sposób przenikliwy i zdecydowany poglądy na us...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Polskie czasopisma toruńskie okresu międzywojennego (1920-1939)

Wstęp / 7Rozdział 1Zarys historii prasy toruńskiej przed 1920 r. / 15Rozdział 2Warunki rozwoju i system organizacji prasy w międzywojennym Toruniu / 25Determinanty wydawania i rozpowszechniania prasy / 25...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Fotocytatografia polska (4). Koniec XVIII - początek XXI w.

W przedmowie do 1. tomu Fotocytatografii polskiej (FP) przedstawiłem tylko niektóre okoliczności powstania i założenia swojej nowej fotodokumentacyjnej serii wydawniczej, która wyrasta w sposób oczywisty z serii wcześniejszej - Dep...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!